donderdag 4 februari 2010

Nieuwe kleuren bij DtuC...


...zijn roze en aqua!

Mijn bijdrage voor februari. Een lo die wel erg roze uitpakt! En eerlijk gezegd is deze zoete kleur niet echt mijn ding. Ik hou van roze, maar dan tegen het rood aan.

Ivo, de vriend van Viv, was getuige op de bruiloft van zijn zus vorig jaar september. Gek op snelle auto's als hij is, kroop hij, toen hij de kans kreeg, in deze gehuurde bruidswagen. Een ritje zat er helaas niet voor hem in!

Kom hier eens kijken, lees de spelregels en misschien krijg je dan zin om mee te doen! Prijs? Vijftien euro, die je mag besteden bij 'de Scrapheap' Of vijf euro aan foto-afdrukken bij Webprint!

Liefs, Angèle

6 opmerkingen:

Viv zei

Ondanks dat ik weet dat dit niet je favo combi is vind ik de Lo erg leuk geworden, wat een goed idee om de cirkel maar voor een gedeelte op je LO te verwerken!
En de foto is natuurlijk helemaal top, ik heb goede herinneringen aan die dag!

Petra Coolen zei

Mooi gecombineerd!
Ben het met je dochter eens, de layout is (ondanks de "foute" kleuren) heel leuk geworden.

Dora zei

Nou misschien niet jouw favo kleuren maar ik vind m prachtig!

Peggy zei

Ik vind hem echt heel mooi! Roos is ook niet mijn ding, ik gebruik het ook bijna nooit, maar toch heb je er iets geweldigs van kunnen maken. Al dat naaien is heel mooi, en die twee figuurtjes die aan het praten zijn, zijn zoooo schattig! Verder ben ik het eens met Viv, die circel is perfect geplaatst.
xxx Peggy

Anoniem zei

Ik ben gek op Japanse dametjes (toevallig? Zie mijn blog vandaag - vrijdag) en gelukssymbolen en ik vind dit een erg mooi kaartje!!! Ik "moet" binnenkort een kaartje voor een tante maken, dan kom ik bij jou zeker even "afkijken" / inspiratie opdoen!

cnelson zei

Your projects are just as cute and sweet as can be!! LOVE them!