
De schets en mijn kaartje. Het papier is van Basic Grey; 'Nook and Pantry'
Opdracht was om een verjaars-kaartje te maken met een digi-afbeelding van de sponsor Papermom. De prijs? Digi-plaatjes. Kijk maar eens hier
Ik had plannetjes voor deze 'vrije dag' Aquarel-papier kopen voor een on-line workshop die op 1 februari start en waar ik aan mee doe. Voor dit papier moet ik naar Maastricht. Maar ik stel 't, vanwege het barre weer, uit tot morgen. Dan heb ik de auto ter beschikking.
De workshop heet 'Let it loose' en wordt gegeven door Marit van Marit's Scrapworld.
We gaan een zg. art-journal maken. Dat heb ik nog nooit gedaan en ik heb er heel veel zin in! Het is nog steeds mogelijk om je in te schrijven en mee te doen. Kijk hier maar eens!
Ik wens jullie allemaal een fijne vrijdag en alvast een heerlijk weekend!
Liefs, Angèle
9 opmerkingen:
Een hele mooie kaart, veel plezier op de workshop!
This is amazing! Love your stitching, just perfect!
Hugs,
Vanessa
Leuke kaart, mam!! Ik snap niet dat je er zveel moeite mee hebt gehad, hij is super leuk geworen!! Let it loose ;)
LOVE this....a TON!
Oh so cute!!! Just scrumptious!!
Leuk, zo'n king"seize" taart op je kaart!!! En ga je aquarel papier kopen voor mijn workshop? Ooooh, je zult het vast net zo geweldig vinden om mee te werken als ik! Mijn weekend gaat waarschijnlijk dansend voorbij... ik slaap bijna niet meer zo spannend en leuk vind ik het allemaal dat het nu eindelijk zover is - allemaal dankzij JOU Angèle... JIJ bleef vragen, JIJ bleef me aanmoedigen, JIJ gaf net dat zetje om ervoor te gaan... nogmaals heeel veel dank daarvoor!!!
wat een mooie kaart heb je gemaakt en bedankt voor je berichtje op mijn blog.
groetjes Heidie
Leuk gedaan zeg!
De "stitching" is prachtig gedaan.
Lovely card! Love the added stitching!! Great job with Get Sketchy 23!
♥Lea
Een reactie posten