donderdag 28 januari 2010

Get Sketchy #23



De schets en mijn kaartje. Het papier is van Basic Grey; 'Nook and Pantry'

Opdracht was om een verjaars-kaartje te maken met een digi-afbeelding van de sponsor Papermom. De prijs? Digi-plaatjes. Kijk maar eens hier

Ik had plannetjes voor deze 'vrije dag' Aquarel-papier kopen voor een on-line workshop die op 1 februari start en waar ik aan mee doe. Voor dit papier moet ik naar Maastricht. Maar ik stel 't, vanwege het barre weer, uit tot morgen. Dan heb ik de auto ter beschikking.

De workshop heet 'Let it loose' en wordt gegeven door Marit van Marit's Scrapworld.
We gaan een zg. art-journal maken. Dat heb ik nog nooit gedaan en ik heb er heel veel zin in! Het is nog steeds mogelijk om je in te schrijven en mee te doen. Kijk hier maar eens!

Ik wens jullie allemaal een fijne vrijdag en alvast een heerlijk weekend!

Liefs, Angèle

9 opmerkingen:

Dora zei

Een hele mooie kaart, veel plezier op de workshop!

Vanessa zei

This is amazing! Love your stitching, just perfect!

Hugs,
Vanessa

Viv zei

Leuke kaart, mam!! Ik snap niet dat je er zveel moeite mee hebt gehad, hij is super leuk geworen!! Let it loose ;)

~amy~ zei

LOVE this....a TON!

cnelson zei

Oh so cute!!! Just scrumptious!!

Anoniem zei

Leuk, zo'n king"seize" taart op je kaart!!! En ga je aquarel papier kopen voor mijn workshop? Ooooh, je zult het vast net zo geweldig vinden om mee te werken als ik! Mijn weekend gaat waarschijnlijk dansend voorbij... ik slaap bijna niet meer zo spannend en leuk vind ik het allemaal dat het nu eindelijk zover is - allemaal dankzij JOU Angèle... JIJ bleef vragen, JIJ bleef me aanmoedigen, JIJ gaf net dat zetje om ervoor te gaan... nogmaals heeel veel dank daarvoor!!!

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt en bedankt voor je berichtje op mijn blog.

groetjes Heidie

Petra Coolen zei

Leuk gedaan zeg!
De "stitching" is prachtig gedaan.

Lea L. zei

Lovely card! Love the added stitching!! Great job with Get Sketchy 23!

♥Lea