donderdag 14 januari 2010

Nog eentje dan...



Voorlopig de laatste Valentijnskaart. De sketch is van Becky Fleck van Page Maps voor Cardvarks.

Hier in het zuiden van Nederland schijnt een heerlijk zonnetje en dooit 't licht. Vanmiddag naar buiten met onze hond voor een lange wandeling! Geniet van je dag!

Liefs, Angèle

6 opmerkingen:

~amy~ zei

Angèle, I love this...sooo pretty!

cnelson zei

Oh so fabulous!! love the stitching with the brads, the felt heart, the scallops...everything...PERFECT!

Dora zei

Ow wow echt ean prachtkaart mijn hemeltje wauw!

Ingen zei

Ik één woord: SUPER!

Viv zei

Wat een lieverdje, leuk gedaan met al die brads en het hartje is top :)

Unknown zei

Waua wat een plaatje. Die ga ik eens liften.
Groetjes Wendy