
Van Ingeborg kreeg ik deze award. Nogmaals hartelijk dank!
Er is veel te noemen waar ik van hou, maar bovenal van:
1. Mijn lieve familie.
2. Mooi papier en mooie stofjes. Oei oei oei!;)
3. Muziek; een heel breed scala.
4. Boeken lezen en speciaal luisterboeken, want dat gaat heerlijk samen met scrappen!
5. Flora en fauna.
Velen hebben deze award al. Als je hem nog niet hebt is hij voor jou!
Een iemand geef ik 'm speciaal, hoewel ik niet weet of ze 'm al van iemand heeft gekregen: Vivian
1 opmerking:
Dankjewel voor de lieve award, mam!!
Ben er zeker blij mee :)
Een reactie posten