
De schets deze week bij 2S4U sprak me meteen aan.
Weer een Valentijnskaartje. Deze is voor iemand die gek op hartjes is. En ook niet onbelangrijk; iemand die zelden mijn blog bekijkt ;)
My take on Laura's sketch #43 I love the sketch this week! Thanks for looking!
Bedankt weer voor het bezoeken van mijn blog, groetjes
Angèle
6 opmerkingen:
Een pareltje weer, Angele!!
Ik hou ook van hartjes (heb je ze gezien in 't Puntien??) maar 'iemand die zelden m'n blog bezoekt...' nee, dat ben ik niet!!!
XXXJenneke
Beautiful..! i used felt on my card 2.. LOL..
oh so soft and pretty!! LOVE the felt heart and your wonderful stitching!
Wat een mooie en gave kaart, strak en toch ook erg lief, leuke combi!
ooooooooo! All your cards are amazing! Thanks for playing along!
Wat een pracht kaart!!!! Dat hartje is zooo mooi, zucht!
Ik kan wel merken dat ik een drukke week achter de rug heb, heb een aantal kaartjes gemist!
X Viv
Een reactie posten