woensdag 13 januari 2010

Valentijn 2S4U Laura's sketch #43



De schets deze week bij 2S4U sprak me meteen aan.
Weer een Valentijnskaartje. Deze is voor iemand die gek op hartjes is. En ook niet onbelangrijk; iemand die zelden mijn blog bekijkt ;)

My take on Laura's sketch #43 I love the sketch this week! Thanks for looking!

Bedankt weer voor het bezoeken van mijn blog, groetjes

Angèle

6 opmerkingen:

Jenneke zei

Een pareltje weer, Angele!!
Ik hou ook van hartjes (heb je ze gezien in 't Puntien??) maar 'iemand die zelden m'n blog bezoekt...' nee, dat ben ik niet!!!

XXXJenneke

Giselle zei

Beautiful..! i used felt on my card 2.. LOL..

cnelson zei

oh so soft and pretty!! LOVE the felt heart and your wonderful stitching!

Dora zei

Wat een mooie en gave kaart, strak en toch ook erg lief, leuke combi!

Shanna zei

ooooooooo! All your cards are amazing! Thanks for playing along!

Viv zei

Wat een pracht kaart!!!! Dat hartje is zooo mooi, zucht!
Ik kan wel merken dat ik een drukke week achter de rug heb, heb een aantal kaartjes gemist!

X Viv