
Get Sketchy #22. De schets en mijn inspiratie-kaartje. Deze digi-afbeelding komt van My Favorite Things Stamps; de sponsor deze keer. Als je er een digi 'stempel' koopt dan krijg je hem toegestuurd in drie kleur-afdrukken: zwart, bruin en grijs. Handig! Ik koos voor dit kaartje de grijze uitvoering. Nu ben ik op zoek naar een mooie, goed dekkende, donkergrijze stempelinkt. Iemand een idee?
De prijs die je kan winnen vind je hier
Groetjes, Angèle
8 opmerkingen:
I just LOVE what you've done Angèle!!!
Een erg mooi "strak" kaartje!
Gaaf kaartje weer!! Ik snap niet waar je altijd die ideetjes vandaan haalt, super gewoon!
En wat die inkt betreft: heeft Stazon die niet? Ik weet dat ze ondertussen een heleboel kleuren hebben dus misschien zit grijs er ook wel bij.
Fijn weekend!!!
XXXJenneke
Prachtige kaart, mooie kleuren, gewoon weer een topper!
Wat een leuk idee - dat schotse ruitje gebruiken voor een taart!!! En grijze inkt? Ik heb donkergrijze distress inkt (Ranger - Tim Holtz) maar ik weet niet of dat ook lekker stempelt...
Heb een goed weekend (en ja... woensdag komen de inloggegevens voor de workshop community! Nog heeeeeeeel even geduld!)
De titel `celebrate with style` past helemaal bij dit kaartje, heel stijlvol en hip!
Heel leuk gemaakt, mam :)
X Viv
Heel erg leuk weer hoor!
Wat een gave kaart, erg mooi.
Een reactie posten