donderdag 21 januari 2010

Celebrate with style




Get Sketchy #22. De schets en mijn inspiratie-kaartje. Deze digi-afbeelding komt van My Favorite Things Stamps; de sponsor deze keer. Als je er een digi 'stempel' koopt dan krijg je hem toegestuurd in drie kleur-afdrukken: zwart, bruin en grijs. Handig! Ik koos voor dit kaartje de grijze uitvoering. Nu ben ik op zoek naar een mooie, goed dekkende, donkergrijze stempelinkt. Iemand een idee?

De prijs die je kan winnen vind je hier

Groetjes, Angèle

8 opmerkingen:

~amy~ zei

I just LOVE what you've done Angèle!!!

Petra Coolen zei

Een erg mooi "strak" kaartje!

Jenneke zei

Gaaf kaartje weer!! Ik snap niet waar je altijd die ideetjes vandaan haalt, super gewoon!
En wat die inkt betreft: heeft Stazon die niet? Ik weet dat ze ondertussen een heleboel kleuren hebben dus misschien zit grijs er ook wel bij.

Fijn weekend!!!

XXXJenneke

Dora zei

Prachtige kaart, mooie kleuren, gewoon weer een topper!

Anoniem zei

Wat een leuk idee - dat schotse ruitje gebruiken voor een taart!!! En grijze inkt? Ik heb donkergrijze distress inkt (Ranger - Tim Holtz) maar ik weet niet of dat ook lekker stempelt...
Heb een goed weekend (en ja... woensdag komen de inloggegevens voor de workshop community! Nog heeeeeeeel even geduld!)

Viv zei

De titel `celebrate with style` past helemaal bij dit kaartje, heel stijlvol en hip!
Heel leuk gemaakt, mam :)

X Viv

Iris zei

Heel erg leuk weer hoor!

Durvina zei

Wat een gave kaart, erg mooi.