
De sketch en mijn bijdrage. Een verjaarskaartje voor Vera. Maar 't duurt nog een poos hoor. Pas in 't vroege voorjaar.
Papier en alpha's zijn van Paper Trunk, de sponsor deze week bij Get Sketchy.
De prijs? Deze kun je hier bekijken!
Fijne vrijdag allemaal, liefs,
Angèle
8 opmerkingen:
Angèle, you've done such a lovely job with the patterned papers!!!! Love your take on the sketch!
so cute and fun!
Een geweldige kaart heb je gemaakt, zo gaaf!
Ik word hier helemaal blij van!!! En vrijdag schijnt wel een beetje mijn vaste "bezoekdag" te worden he, want ik hoor het mezelf weer zegen... FIJN WEEKEND!!!
Je bent er al vroeg bij met de verjaardag kaartjes :)
Ik weet dat je het moeilijk vond om met dit papier aan de slag te gaan maar je hebt er toch een aardig kaartje van gemaakt.
Poenekes Viv
Zat een beetje vast met mijn verjaardagskaartje maar dit geeft weer een heleboel ideeen. Bedankt!!!! Mika (www.mikascrap.typepad.com)
Wow Angèle wat een prachtige kaartjes heb je hier de afgelopen tijd weer geplaatst zeg. Ze zijn stuk voor stuk geweldig! Zo knap hoe jij iedere keer weer je eigen draai geeft aan een sketch! Super!
Gorgeous card, love the bright green it really sets it off :o)
Hugs
Tracey
x
Een reactie posten