maandag 4 januari 2010

Dare To Use Color


Nieuwe kleuren zijn rood en blauw. Dit is mijn bijdrage.
Foto's zijn gemaakt door Hinke tijdens ons gezellige scrapweekend in november vorig jaar.

Kom eens meedoen! We kunnen zeker wat nieuwe deelnemers gebruiken.

Twee prijzen zijn er elke maand te verdienen. De eerste prijs, 15 euro aan scrapbookmateriaal naar keuze, wordt gesponsord door de 'Scrapheap' in Sprang-Capelle en de tweede prijs, 5 euro aan foto-afdrukken, door Webprint

Groetjes, Angèle

8 opmerkingen:

~amy~ zei

Neat Layout!

cnelson zei

what a great lo!! LOVE the design!

Dora zei

Hij is gaaf, wat een andere stijl dan van jou, maar wel errug leuk!

Petra Coolen zei

Die is leuk zeg!
Erg vrolijk.

Jenneke zei

Wat een leuke layout!!
Supergaaf hoe je de foto's verwerkt hebt!! En dat sterretjespapier heb ik ook, goed idee om dat op deze manier te gebruiken!!

XXXJenneke

Anoniem zei

WAt heb je die foto's leuk uitgeknipt!!! Echt fantastisch Angele... dat gaat in mijn "ideeenboekje" hoor!!!

Viv zei

Het is zeker een gave LO geworden!!!! Leuke techniekjes heb je gebruikt, idd een hele andere stijl dan dat we van je gewend zijn, maar daardoor zeker niet minder leuk ;)

Xox Viv

Iris zei

Leuk gedaan zeg! Vooral hoe je die onderste foto in repen hebt verwerkt!