donderdag 18 februari 2010

Get Sketchy #26




Wags 'n Whiskers, maker van stempels, is de sponsor komende week bij Get Sketchy. De prijs een gift certificaat van $15.

Dit kinderkaartje uit de serie 'The Wee Ones' van Wags 'n Whiskers is mijn bijdrage. Een kaartje voor mijn jongste nichtje dat zeven jaar wordt. Duurt nog een poosje, maar dit kaartje past perfect. Het inkleuren doe ik met Derwent potloden, doezelaars en geurloze terpentine. Deze keer op cardstock en dat is niet ideaal.Er zijn mensen die prachtig kunnen inkleuren. Kwestie van veel oefenen, maar ook van veel verschillende kleurtjes. Maar het moet je ook liggen, niet?

Komende zondag is er een 'meet' bij mij thuis met de meisjes van "Dare to use Color'
Mijn hele scrapkamer heb ik leeggeruimd, zodat er drie tafels en 6 stoelen in kunnen.
Dat was passen en meten, maar het is gelukt! Nu nog de boodschappen voor de lunch en ik ben er klaar voor!

Fijne vrijdag, Angèle

9 opmerkingen:

Dora zei

Normaal is het kleuren ook goed te doen, maar niet met een bestandje althans dat vind ik, omdat de lijnen zo vegen..dit is een heerlijk vrolijke kaart!

Joke zei

Wat een ontzettend leuke kaart! Komt natuurlijk ook omdat ik zo hou van het OA papier.
Wat een heerlijk vooruitzicht heb je op komende zondag. Heel veel plezer gewenst.

Groetjes,
JOke.

cnelson zei

so super cute!!!

Viv zei

Wat een geweldig leuk en vrolijk kaartje, mam! Daar heb je weer goed je best op gedaan :)

Heel veel plezier komende zondag, enne foto`s maken he!

X Viv

Anoniem zei

Ik ben de laatste tijd ook met kleurpotloden in de weer... het valt inderdaad niet mee om de juiste kleuren/materialen bij elkaar te vinden soms. Ik vind jouw kaartje erg leuk geworden! Die letters erachter... helemaal goed voor een verjaardagskaart! En heel veel plezier gewenst zondag!

Petra Coolen zei

Wat een vrolijk/leuk papier! En een erg origineel kaartje (zal ze vast leuk vinden).

Veel plezier met de meiden zondag ;)

Jenneke zei

Lief kaartje, Angele!!

Veel plezier zondag!! En was het nog leuk in Ede??

FIjn weekend!
XXXJenneke

~amy~ zei

LOVE it Angèle...great papers!

Anoniem zei

Lief kaartje Angele !! In inderdaad dat inkleuren moet je liggen, ik vind het prachtig bij anderen, maar verder is het niet mijn ding.
Groetjes Berdien