vrijdag 5 november 2010

DCL #69

Allereerst hartelijk dank voor jullie felicitaties. Hartverwarmend!

En nu de nieuwe challenge bij Dutch Card Lovers. Ik verklapte al dat het deze keer geen schets zou zijn. De beurt is aan Ellen en zij bedacht een lekker recept:

2 dessin-papiertjes (max.)
een swirl
een tag of label
je favoriete stempel
lintje of border.

Nou dat kan toch een fijne maaltijd opleveren. Of niet? Misschien zin om eens te komen meedoen?

Sponsor van deze week is Cute Stamps and Cards. De leuke prijs, helemaal in kerstsfeer vind je hier.


Dit is mijn kaartje geworden. De digi heb ik al eerder gebruikt en ik blijf hem zo leuk vinden. En behalve dat ook heel bruikbaar. Voor mij favoriet!


Deze kaart is al op de post. Gemaakt voor de ouders en zusje van nieuwe wereldburger Renske. Trotse tante is mijn dochter Vera!

Fijn weekend, Angèle

8 opmerkingen:

Petra Coolen zei

Dat zullen de ouders zeker waarderen zo´n zelfgemaakt origineel kaartje.

Zie daar een "R" op het rompertje ;)

Creatieve vondst Angele!

Marjan zei

Angèle, ik ben er weer helemaal weg van!! Wat is het weer een mooi kaartje!!

Fijn weekend, Marjan

cnelson zei

This is so darling! LOVE the use of the tag and how it is on an angle!

Dora zei

Wat een dotje van een kaart, zo lief die afbeelding!

Anoniem zei

Wat een leuke challenge! En zo "do-able"... mijn vingers jeuken maar ik moet vanavond eerst wat ander werk verzetten - maar wie weet gooi ik 'm een keer tussendoor morgen? Ik noteer het in ieder geval in mijn notitieboekje hier! (ja,ja, als je ouder wordt moet je dat soort trucjes gaan gebruiken...!)

Oh, en jouw kaartje is natuurlijk weer prachtig!!!! Lief, die stempel! En met zo'n kaartje - daar zijn de ouders vast heel blij mee!

Ellen zei

Oh, hij is zo leuk Angèle! Die stempel is erg schattig! Je hebt een lekker kaartje gebakken...;-)

Groetjes Ellen

Viv zei

haha lekker kaartje gebakken, zeg dat wel :) Leuk zo`n recept in plaats van een schets. Ik beloof niks maar misschien doe ik weer eens mee!

Je kaartje is in ieder geval weer prachtig!

X Viv

Peggy zei

Wat een schattig kaartje, de ouders zullen er weg van zijn!
Zoals je weet is kaartjes maken niet mijn ding, maar ik geniet altijd van jouw creaties!
Liefs xxx Peggy