Een lo van mijn moeder. Foto gemaakt voor haar huwelijk. In 1954/1955. De originele hangt aan de muur; naast het bed van mijn pa. Het is het eerste waar hij naar kijkt als hij s'ochtends wakker wordt, vertrouwde hij me laatst toe.
Zelf vind ik dit een van de mooiste foto's van haar. En dit is niet de eerste keer dat ik een lo met deze foto maakte. Eerder maakte ik eentje voor haarzelf. Hij hangt op haar kamer in het verpleeghuis.
Bij deze vind ik het jammer dat ik de dessin-papiertjes niet heb gedistresst. Dessin-papier is weer van Eline's Huis. Roze bloemen heb ik zelf gemaakt van linnen , touw , gesso en acryl verf. In het hart wat Glossy Accents (Ranger). Als je op de foto klikt zie je 'm groter.
En deze maakte ik in april voor mijn moeder's verjaardag. Wat vinden jullie... welke is het mooist?
En dit kaartje. Voor mijn voorraad geboorte-felicitatie kaarten. Afbeelding is een digi van Lori Boyd. De bloem heb ik gestempeld met Distress Ink. Papier is van Magnolia. Op de bloempot komt straks de naam van de baby (als hij niet te lang is). Anders de eerste letter.
Bedankt weer voor het kijken en leuke reactie's.
Fijne dag, Angèle
16 opmerkingen:
Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste layout. De kleuren / embellies passen beter bij de foto van toen.
Wat een grappig kaartje! Vrolijke kleurtjes en afbeeldingen.
WOW! Stunning photo and los! LOVE that cute, cute card!
ik vind het een topper de lay out, erg mooi werk!
En je kaartje is echt weer zoals ik van je gewend bent, erg leuk!
Beide lay-outs zijn prachtig! Maar de eerste wint het ook bij mij vanwege de kleuren.
Ach en je kaartje vind ik echt superschattig!
Grappig, ik vind juist de tweede layout het mooist. De zachte kleuren vind ik mooier dan het donkerblauw van de eerste. Prachtige foto trouwens Angele, en wat ontroerend dat je vader als eerste naar haar kijkt als hij wakker wordt... Brengt echt de tranen in mijn ogen.
XXXJenneke
Ik ga ook voor de eerste layout - ik vind het roze van de tweede net iets te fel bij de foto... maar allebei prachtige layouts hoor! Je kaartje is ook weer super!
bedankt voor je felicitatie op mijn laatste post:)
wat een prachtige lo's en kaartje! mijn voorkeur gaat uit naar de tweede lo, erg mooi met het stukje kant en de kleuren passen erg goed bij de foto!
Wat een mooie foto Angèle! Ik vind beide LO's mooi, de donkere nog niet ietsje mooier. Je kaartje is ook alweer zo leuk...
Beste Angele,
Wat een mooie werken weer!
Het kaartje is superschattig, wat een leuke digi!
En wat de layouts betreft, beiden erg mooi, maar mijn voorkeur gaat uit naar de tweede. Deze vind ik qua kleuren het mooist. Echt een eenheid.
Overigens vind ik je zelfgemaakte bloemetjes uit LO1 erg creatief gemaakt!
groetjes,
vera
Écht... ze zijn prachtig Angèle!! Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de tweede, de lichte, layout. En ik ben het met je eens, het is een hele mooie foto van je moeder.
Je kaartje is zoals ik van je gewend ben weer helemaal SUPER!!
Ik kan echt niet kiezen hoor Angèle, ik vind ze beide even mooi. En je kaartje ook al zo prachtig.
Groetjes
Hinke
Wat een lief mooi kaartje, geweldig papier heb je gebruikt!! (is van Magnolia toch?) helemaal top!
De Lootjes van Oma zijn beide erg mooi, ik zou zelf denk ik ook de randen van de papiertjes hebben opgeruwd.
De bloemen zijn zo origineel gemaakt (wil ik ook leren ;).
Ik kan geen keuze maken welke ik nou het mooist vind, beide zijn prachtig.
Liefs viv
vind je layouts alle 2 heel mooi
de eerste heeft meer m'n voorkeur
de lo toont warmer aan
je kaartje vind ik heel leuk
dank je wel voor je reactie op m'n blog
en bedankt om het even te melden dat me link niet werk zal dit zometeen even nazien
fijne avond nog
grtz natacha
Dank je voor je reactie op mijn blog. Ik heb jouw blog ook bekeken en je maakt echt prachtige dingen!
Groetjes, Petra
Mooie LO's Angèle ... ik vind ze alletwee heel geslaagd, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de eerste. De foto komt beter tot zijn recht op die LO. En je kaartje is natuurlijk ook weer super!!
Fijn weekend!
xxx Peggy
Hee, hoe kan ik deze nou gemist hebben?? Zal wel komen door de raportenddag op dinsdag, maar ik ben blij dat ik ze nu toch zie! Ik vind je layouts allebei erg mooi, maar ook ik vind de eerste het mooist, of je die papiertjes nou wel of niet hebt gedistressed! Mooie bloemen heb je gemaakt!
Dat kaartje is zo schattig!!
Groetjes, Marjan
Een reactie posten