zondag 14 november 2010

DCL #70

Een nieuwe week...een nieuwe schets bij Dutch Card Lovers. Deze keer van DT-lid Marianne. Een schets die ook weer veelzijdig is.


Sponsor ditmaal is Scrapfever en voor de leuke prijs die er te winnen is, verwijs ik naar 't blog van DCL.





Dit is mijn kaartje geworden:



Komende week meer;) Ben net terug van 't gezellige scrap-weekend. Ik zal niet verklappen hoeveel lo's en/of kaartjes is gemaakt heb :0 Volgende week meer.

Groetjes, Angèle

9 opmerkingen:

Ellen zei

Deze kaart is weer prachtig! Je maakt me toch wel erg nieuwsgierig naar de oogst van het afgelopen weekend....
Groetjes Ellen

Marjan zei

Mij maak je ook erg nieuwsgierig!
Want ik ben echt fan van jouw creaties! Zo is dus ook deze weer zo mooi!!

Groetjes, Marjan

Viv zei

Wat een leuke uitwerking van de kaart, Mam! En wat een mooie vintage sfeer :)

Ben benieuwd hoe je weekend was.

X Viv

Anoniem zei

Geweldige uitwerking van de schets Angele! Leuk, die vintage Santa!

Jenneke zei

Een scrap-weekend??? Klinkt supergezellig maar of er echt gescrapt is???? We zullen het nog wel horen!

Lief kaartje, Angele. Scrap je nog wel eens een "gewone' layout??

Fijne week!

XXXJenneke

Petra Coolen zei

Een echt "vintage" kaartje, heel mooi uitgewerkt!

cnelson zei

So lovely! love the vintage Santa!

Natalie zei

Ik hou wel van die vintage-look, wat een leuk kaartje is het geworden!!!
Groetjes, Natalie

Inge zei

Mooie kaart (weer!!) en kom maar op met je oogst!