Een nieuwe schets bij DCL! Deze keer was het mijn beurt om een schets te maken en dit is 'm geworden. Ik hoop natuurlijk op minstens zoveel deelnemers (maar liefst 36!) als vorige week bij de schets van DT-lid Marianne ;) Er is een mooie prijs te winnen (vind ik persoonlijk) die beschikbaar is gesteld door ons eigen DT-lid Rosalien. Ga hier maar eens kijken.
En mijn kaartje. De knoop is van aluminium, heel licht. Overtrokken met linnen waarop ik een hartje in kruissteek stempelde en daarna heb ik de 'steekjes' geborduurd. Stempel, papier en stof zijn van Eline's Huislijn. Verder nog een rubbon gebruikt van MF.
Fijn weekend, Angèle

10 opmerkingen:
Ik zag je schitterende uitvoering met het Eline papier en het mooie hartje al op het DCL blog, super! Vind je schets zo leuk!
Heel bruikbaar en ik ga hem zeker nog maken, maar of ik meedoe, weet ik niet. Ik ben nu even druk en heb iets anders in mijn hoofd met Graphics 45 papier.
Groetjes, Marjan
Oh, leuk! Borduren is zo "meditatief", vind je niet? Ik heb het al lang niet meer gedaan... jammer genoeg zit ik weer vol met werk, geen "spielerei" voor mij komende week. Ik hoop toch in het volgende jaar wat mee vrij te houden om aan challenges mee te doen!
ik vind 'm prachtig! helemaal in stijl! ik heb laatst het boek van eline's huis aangeschaft, ook zo gaaf!
Wat een leuke schets! En hoe je het knoopje heb gemaakt met al die lintjes eromheen, super!
Prachtig hoe je die knoop gemaakt hebt Angèle! Hij maakt het gehaal helemaal af.
Groetjes Ellen
Beste Angele,
Ow ik vind de kaart echt super! dat knoopje is echt te dottig :)
De lintjes zijn ook goed verzonnen, het lijkt bij elkaar wel een zonnetje, echt iets om blij van te worden.
en het papier.. ja daar hoeven we het niet lang over te hebben, fantastisch gewoon! Leuk om te zien dat jij de sketch heb gemaakt.
Kheb vandaag ook wat gemaakt met het papier van Eline, binnenkort weer op mn site te zien.
Groetjes en een heel fijn weekend,
Vera
Ja dit kaartje is echt enig!!!
Origine schets en het knoopje is geweldig. Ik ga zeker meedoen :)
Het papier van Eline past helemaal bij je, leuk om te zien!
Liefs Viv
De sketch is niet te makkelijkste wowie, maar ik heb al prachtkaarten voorbij zien komen zo ook deze.
Enik vond het ook super om je te zien, en ja kort...altijd op dit soort momenten, maar wel een bijzonder moment!
Je hebt er veel werk aan besteed en dat is ook wel te zien.
Een heel mooi en lief kaartje!
Oooo wat gaaf gedaan zo met die knoop !!! Ben wel benieuwd hoe je dat aan de achterkant hebt vastgezet.
Een reactie posten