Een nieuwe uitdaging bij Dutch Card Lovers. Schets is ditmaal van Miriam. De uitwerkingen van het DT kun je
hier bekijken. En er is natuurlijk weer een mooie prijs te winnen. Deze wordt door 'de Scrapheap' beschikbaar gesteld.
Vorige week hadden we weer meer dan 30 deelnemers. Trek je stoute schoenen aan en kom meedoen. We willen graag de veertig passeren ;)
En dit is mijn kaartje geworden:
Leuk dat je weer kwam kijken. Fijne zondag.
Groetjes, Angèle
10 opmerkingen:
Heb net ook je LO's en kaartje hieronder bewonderd. Dit is ook weer zo'n echte Angèle, erg mooi! Die Elinespullen doen het goed op je kaart!
Fijne dag nog, Marjan
Wat een geweldige kaart is dit! Zo leuk met die postzegels!
Groetjes Ellen
Ooohhh... ik heb ook nog ergens postzegels liggen, wat een leuk idee!!! Geweldige kaart Angèle!
wat een prachtige kaart met postzegels en erg mooi papier heb je gebruikt!!!
Dit is zoooooo mooi, echt Angele, ik ben er stil van!
Wat een prachtig kaartje, mam! De postzegels zijn inderdaad erg leuk evenals het bestempelde stofje!
De kleurencombi is helemaal naar mijn smaak, weer een toppertje :)
Wat een beauty !!
Die jute stukjes vind ik zo apart.
Zelf zo gemaakt?
Prachtig kaartje hoor Angele schitterend met die postzegels.
Fantastische kaart Angele!
kan niet anders zeggen :)
Groetjes
Vera
Beste Angele,
Dank je wel voor je reactie!
het lint heb ik niet zelgemaakt, maar gekocht bij het Handig HObby Huis in Alblasserdam. Ik ben er helemaal weg van... en binnenkort ga ik zeker proberen het zelf te maken. Heb namelijk sinds kort een muzieknotenstempel! Dus wie weet :)
Als het gelukt is, zie je het zeker verschijnen op mijn blog.
Groetjes
Vera
Een reactie posten