Afgelopen dagen heerlijk hartjes gestempeld en genaaid. Met de stempels en stof van Eline's Huis. Maar nu begint 't te kriebelen...werken met papier (en dan op dit moment het maken van kaartjes) is toch ook heel leuk!
Komende vrijdag ga ik met een aantal meiden van voormalig challenge-blog Dare to use Color een lang weekend scrappen in een vakantie-huisje van Landal. Daar verheug ik me op!
Ik hoop dat er wat uit mijn handen komt, want ik scrap het liefst alleen en thuis omdat ik daar toch al mijn spulletjes bij de hand hebt. Maar ach...het is zo gezellig elkaar weer te ontmoeten en bij te praten.
Volgende week ben ik weer present met de nieuwe challenge van DCL en hopelijk wat lo's ;)
Groetjes, Angèle
13 opmerkingen:
Wederom zijn ze leuk!!
Vind die kleurcombinatie zo mooi.
Veel plezier in Landal :)
Ohh, dat ziet er mooi uit! Kan me voorstellen dat het erg leuk is om te doen. Ha, je lijkt op mij of ik op jou: liefst alleen scrappen. Maar dat weekend wordt vast beregezellig... VEEL plezier alvast, Angèle!
Groetjes, Marjan
Wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht! En super leuk dat je zo'n scrapweekend voor de boeg hebt. Heel herkenbaar hoor, dat je thuis in je eentje het beste knutselt, dat heb ik ook, maar zo is het wel een heel stuk gezelliger. Alvast heel veel plezier en de gemaakte hartjes zijn echt heel erg mooi!
Prachtig, je hartjes! En heeel veel plezier met de dames!!!
Alweer heel mooie hartjes :) Heel veel plezier komend weekend, dat zal vast lukken!
Ohhh wat zijn ze weer mooi en leuk :) Het zijn echt beauties!
Veel plezier dit weekend, het wordt in ieder geval weer om te scrappen.
X viv
Hey Angele,
Joepie de poepie, heb je al op de site van Eline gekeken?
We staan er samen op vermeld :)
Jij met je prachtige hartjes!!
En ik met een gezellig glazen potje.
Vast heel veel plezier met het knutselweekend! geniet ervan!
Groetjes
Vera
Wow gave hartjes zeg echt prachtig en wat leuk zo'n week-endje maar ik heb dat ook hoor scrap ook het liefste alleen en thuis heerlijk aanmodderen hoewel ik het gekeuvel ook leuk vind hoor.
Wat een mooie hartjes. Ik ben er helemaal weg van. Superleuk!
Wat een super leuke krans Angele !!!! Heel mooi gemaakt !!
Groetjes Berdien
Tof!!!! Dat ziet er ook weer superleuk uit. Veel plezier in Landal, klinkt gezellig!
xxx Peggy
Ik was vandaag met Berdien op de Kreadoe en daar zagen we die schattige hartjes van Eline, Berdien vertelde me dat jij ook zulke schattige hartjes had gemaakt. Dat moet ik natuurlijk ook zien :), inderdaad ze zijn superleuk! Mooie kleuren, mooi gemaakt zo op de krans! Super!
Heel veel plezier allereerst dit weekend! En nogmaals wat zijn ze LEUK!!!!!!
Groetjes, Natalie
Een reactie posten