zaterdag 6 augustus 2011

DCL #102

Marianne komt met een leuke uitdaging deze week: Maak en/of versier een tag/label.
Dit werd de mijne:



Ik heb 'm verwerkt in een mini-album dat ik aan het maken ben. Het wettelijk huwelijk van Viv en Ivo (de dag dat de bruidegom dertig werd) Dubbel feest ;)

Sponsor is ditmaal StempelStudio


En de prijs? Twee stempels, exclusief in Nederland verkrijgbaar, bij de StempelStudio! Hier kun je 'm bekijken!

Drie pagina's (papier 'Madeline' van Prima Marketing en cardstock in bruin en lime) van mijn album:




Fijn weekend, Angèle

9 opmerkingen:

Vera zei

Wow :)
De tag .. is prachtig!!
Dat papier ligt hier ook nog ;)
Wat leuk ook met die paperclip aan de zijkant! En dan de mooie vlinders... hmmm heerlijk!
Het album wat je aan het maken bent ziet er ook echt supergaaf uit, zo mooi en zo subtiel.
Klasse :D

Groetjes

vera

Anoniem zei

Schitterende tag Angele !!!! En wat wordt dat album mooi zeg ! Van grote waarde !
Groetjes Berdien

Marit zei

Wat een leuke tag, en dat album wordt wel héél speciaal!!

José zei

Supertag zeg! De vlinders die je hebt gemaakt zijn geweldig zeg. Mooi zo samengesteld uit meerdere stansen. Goed idee!
Gr. Jose

Viv zei

Wat een prachtig mooie tag, moeders!!
Deze tag past perfect in het mini album, ben echt benieuwd wanneer het af is :)

Liefs Viv

anja curvers zei

Prachtige tag Angele en zo te zien word dat album echt een beauty.

Marjan zei

Ik ben erg laat met reageren, want heb het gewoon te druk gehad, maar jouw posts wil ik niet missen.
Beter laat dan nooit!
Het zou fijn zijn als je een keertje een volgersblokje zou willen installeren. Ik krijg je dan in mijn dashboard en dat werkt toch veel veel beter dan in mijn bloglijst.

Ik vind je tag geweldig, mooie verwerking van het papier, de pons is er erg mooi bij, zo in het midden en die vlinders zeker! En zeker ook de pagina's van je miniboekje zien er uit naar meer...!

Groetjes, Marjan

Vera zei

Beste Angele,

Dank je wel voor je reactie op mijn kaart met de labeltjes. Ik wist niet zeker of deze mee kon doen met DCL omdat het niet 1 tag is... dus daarom staatie er niet bij ;)
Anders doe ik gewoon de volgende challenge weer mee :D Maar toch bedankt!

Groetjes
vera

Godelieve zei

Leuke scrapstijl heb je!! Heel mooi.