Ik vind hem prachtig! Je kaart heeft een heel chique uitstraling. Mooi die twee verschillende randen onderaan en de subtiel kleine bloemetjes naast de label. Erg leuk Angèle, dat je meedoet met CFY!
Wow Angele wat een prachtig kaartje zeg maar ja met dat papier, ik blijf het een van de mooiste lijnen vinden. Wat ontzettend leuk Angele dat je meedoet bij CFY.
7 opmerkingen:
Ik vind hem prachtig! Je kaart heeft een heel chique uitstraling. Mooi die twee verschillende randen onderaan en de subtiel kleine bloemetjes naast de label. Erg leuk Angèle, dat je meedoet met CFY!
Groetjes, Marjan
Wat een schattig kaartje!
En die kleine bloemetjes die zijn echt super zeg, zo klein en schattig!
Mooie kleuren ook gebruikt met het papier :)
Groetjes
Vera
Ooooh wat leuk dat je met ons meedoet ! Jouw kaart is schitterend, heel sjiek !!!!
Groetjes Berdien
Wauw wat een prachtige kaart, zo chique!! Erg leuk dat je meedoet met CFY!
Wow Angele wat een prachtig kaartje zeg maar ja met dat papier, ik blijf het een van de mooiste lijnen vinden. Wat ontzettend leuk Angele dat je meedoet bij CFY.
Heel mooi kaartje en natuurlijk nog gefeliciteerd met je schoonzus!
Wat een mooi kaartje, heel mooi strak en dat stempeltje blijft mooi!
Een reactie posten