zondag 14 augustus 2011

CFY #21

Een prachtige schets van Marjan voor CFY.


En eindelijk is het me gelukt om eens mee te doen. Een kaartje voor een schoonzusje.


Groetjes, Angèle

7 opmerkingen:

Marjan zei

Ik vind hem prachtig! Je kaart heeft een heel chique uitstraling. Mooi die twee verschillende randen onderaan en de subtiel kleine bloemetjes naast de label. Erg leuk Angèle, dat je meedoet met CFY!

Groetjes, Marjan

Vera zei

Wat een schattig kaartje!
En die kleine bloemetjes die zijn echt super zeg, zo klein en schattig!
Mooie kleuren ook gebruikt met het papier :)

Groetjes

Vera

Anoniem zei

Ooooh wat leuk dat je met ons meedoet ! Jouw kaart is schitterend, heel sjiek !!!!
Groetjes Berdien

Monique zei

Wauw wat een prachtige kaart, zo chique!! Erg leuk dat je meedoet met CFY!

anja curvers zei

Wow Angele wat een prachtig kaartje zeg maar ja met dat papier, ik blijf het een van de mooiste lijnen vinden. Wat ontzettend leuk Angele dat je meedoet bij CFY.

Brendaxx zei

Heel mooi kaartje en natuurlijk nog gefeliciteerd met je schoonzus!

Nadine zei

Wat een mooi kaartje, heel mooi strak en dat stempeltje blijft mooi!