vrijdag 19 augustus 2011

DCL #104

Wat hadden we veel deelnemers afgelopen week. Super dat steeds meer mensen ons weten te vinden en gezellig mee komen doen.

De nieuwe opdracht: maak een kado-doosje. Een leuke uitdaging van Sandra!

Dit werd mijn uitwerking. Een klein doosje op een kaartje. Hetzelfde model als de bedankjes op de bruiloft van Viv en Ivo. Je kunt er een kleinigheid, een wens of een geldbedrag instoppen Papier dat ik gebruikte is van Crate Paper.
Er is een zomerse prijs te verdienen. Hier kun je 'm bekijken. En natuurlijk ook de uitwerkingen van het DCL-team.

We worden gesponsord door CreaScrap:



Heb een fijn weekend, Angèle

9 opmerkingen:

Vera zei

Wow... je hebt jezelf echt overtroffen... prachtige creatie!! Dat hart laat je hart smelten :)
Super gewoon, en dan ook nog zo;n mooie achtergrond...!

Ik wens je een zonnig weekend!

Vera

José zei

Wat een geweldig idee, een doosje op een kaart! Ik vind de kleine bloempjes GAAF! Harstikke mooi gedaan Angèle.
groetjes, Jose

Petra Coolen zei

Wat een creatief idee!
Leuk al die kleine bloemetjes.

Marjan zei

Ik herkende het al, het andere model staat in mijn gloednieuwe hobbykamer op een plank :)
Ik vind het een leuke vondst om het op een kaart te gebruiken! En zeker zoals jij het gedaan hebt... Ben er echt weg van!!

Groetjes, Marjan

Viv zei

Dit is echt een geweldig mooi kaartje, mam!
Vooral het hartje met al die kleine flowers heeft mijn hart gestolen ;)

Echt origineel!!

MirjamC zei

wauw, wat een prachtig kaartje weer zeg!en super leuk idee het doosje op de kaart!

cnelson zei

This is so LOVELY!!

anja curvers zei

Deze is toch weer zo ontzettend gaaf Angele wowie. Die bloemetjes maken het helemaal af.

Judith zei

De bloemen, gaaf! Vast een werk om te maken. Een mooi geheel zo!
Groetjes, Judith