donderdag 18 augustus 2011

Elk uiltje zingt zoals het gebekt is...

Hier vind je de eenvoudige werkbeschrijving. Ik kon ze niet weerstaan toen ik in die grote uilskuiken-ogen keek ;)

Een zonnige dag, Angèle

15 opmerkingen:

Vera zei

Oh jee, wat een dropjes!
Ze zijn echt heel schattig :D
En de beschrijving ziet er inderdaad eenvoudig uit, maar het resultaat is geweldig! Leuk gemaakt, zo komen de stofjes van Eline ook goed van pas!

Groetejs
Vera

Petra Coolen zei

Wat zijn ze leuk zeg!!!
Heel eenvoudig maar een super resulaat.

anja curvers zei

Ooohhh Angele wat een snoepie's zeg echt zo leuk.

Margot zei

ze zijn lief!!!!!!

cnelson zei

Oh MY GOODNESS...how cute are these?!!! LOOOOOOOVE them!!!

Dora zei

Ow wat lief snoepies zijn het!

BDDesigns zei

bedankt voor je reactie op mijn blog, enne wat zien ze er geweldig uit!!

Viv zei

Wat een schatjes, kan niet wachten om er aan te beginnen :) Wat vond Mijn ervan??

X Viv

José zei

Oooooh wat zijn ze schattig! Ik heb een zwak voor uiltjes. Ze zijn superleuk!
Groetjes, Jose

Judith zei

Echte cuties!

Ingeborg Dijkstra- Verbeek zei

Wauw, wat een leuke uitljes. Ik heb veel te lang niets van me laten horen, sorry. Ik heb wel regelmatig aan je gedacht rondom de bruiloft van je dochter en ook hoe het verder met je zou zijn. Ik hoop dat alles goed met je is! Net eens op je blog rondgekeken en je maakt nog steeds prachtige dingen! Fijn weekend, liefs,
Ingeborg.

MirjamC zei

oohh wat zijn ze super schattig de uiltjes!!!! ik krijg gelijk zin om ze zelf te gaan maken!

Marjan zei

Ja, kan ik me voorstellen!!!! En ook datbje meteen een heel nest met van die cuties gemaakt hebt :):):)

Groetjes, Marjan

Natalie zei

wat zijn ze schattig! Ga meteen even kijken naar de beschrijving! Liefs, Natalie

Anoniem zei

Oh wat leuk!!!! Ge wel dig. En het is vrij eenvoudig te maken zag ik ... die zijn gewoon niet te weerstaan dus misschien komt er bij mij ook wel een uilenfamilie te wonen :) Die van jou zijn super gelukt en erg leuk geworden!