Oh jee, wat een dropjes! Ze zijn echt heel schattig :D En de beschrijving ziet er inderdaad eenvoudig uit, maar het resultaat is geweldig! Leuk gemaakt, zo komen de stofjes van Eline ook goed van pas!
Wauw, wat een leuke uitljes. Ik heb veel te lang niets van me laten horen, sorry. Ik heb wel regelmatig aan je gedacht rondom de bruiloft van je dochter en ook hoe het verder met je zou zijn. Ik hoop dat alles goed met je is! Net eens op je blog rondgekeken en je maakt nog steeds prachtige dingen! Fijn weekend, liefs, Ingeborg.
Oh wat leuk!!!! Ge wel dig. En het is vrij eenvoudig te maken zag ik ... die zijn gewoon niet te weerstaan dus misschien komt er bij mij ook wel een uilenfamilie te wonen :) Die van jou zijn super gelukt en erg leuk geworden!
15 opmerkingen:
Oh jee, wat een dropjes!
Ze zijn echt heel schattig :D
En de beschrijving ziet er inderdaad eenvoudig uit, maar het resultaat is geweldig! Leuk gemaakt, zo komen de stofjes van Eline ook goed van pas!
Groetejs
Vera
Wat zijn ze leuk zeg!!!
Heel eenvoudig maar een super resulaat.
Ooohhh Angele wat een snoepie's zeg echt zo leuk.
ze zijn lief!!!!!!
Oh MY GOODNESS...how cute are these?!!! LOOOOOOOVE them!!!
Ow wat lief snoepies zijn het!
bedankt voor je reactie op mijn blog, enne wat zien ze er geweldig uit!!
Wat een schatjes, kan niet wachten om er aan te beginnen :) Wat vond Mijn ervan??
X Viv
Oooooh wat zijn ze schattig! Ik heb een zwak voor uiltjes. Ze zijn superleuk!
Groetjes, Jose
Echte cuties!
Wauw, wat een leuke uitljes. Ik heb veel te lang niets van me laten horen, sorry. Ik heb wel regelmatig aan je gedacht rondom de bruiloft van je dochter en ook hoe het verder met je zou zijn. Ik hoop dat alles goed met je is! Net eens op je blog rondgekeken en je maakt nog steeds prachtige dingen! Fijn weekend, liefs,
Ingeborg.
oohh wat zijn ze super schattig de uiltjes!!!! ik krijg gelijk zin om ze zelf te gaan maken!
Ja, kan ik me voorstellen!!!! En ook datbje meteen een heel nest met van die cuties gemaakt hebt :):):)
Groetjes, Marjan
wat zijn ze schattig! Ga meteen even kijken naar de beschrijving! Liefs, Natalie
Oh wat leuk!!!! Ge wel dig. En het is vrij eenvoudig te maken zag ik ... die zijn gewoon niet te weerstaan dus misschien komt er bij mij ook wel een uilenfamilie te wonen :) Die van jou zijn super gelukt en erg leuk geworden!
Een reactie posten