zaterdag 13 augustus 2011

Dutch Card Lovers #103

De label-challenge van Marianne was een groot succes. Velen deden enthousiast met ons mee. Er zaten echt prachtige exemplaren tussen!
Ditmaal hebben we gekozen voor een schets. Aan mij de eer om 'm te presenteren:


En dit werd mijn kaartje:


De prijs kun je hier bekijken. Evenals de mooie uitwerkingen van het DCL-team.

Komende dagen stellen qua weer niet veel voor. Vooral de zondag schijnt zwaar teleur te gaan stellen. Misschien een goed idee om wat spulletjes uit te zoeken en met ons mee te komen doen?

Zelf heb ik gelukkig niet veel last van het weer deze zomer. Mijn hoop is gericht op het najaar. Als dat eens kon worden als afgelopen voorjaar...ik teken er voor!

Fijn weekend, Angèle

Groetjes, Angèle

5 opmerkingen:

Marjan zei

Ik vind je schets erg leuk! Ik kijk of ik mee kan doen, we gaan weer richting werk, we hebben afspraken enzo en dan heb ik minder tijd.
Jouw uitwerking is prachtig, zoals je dat lint hebt gedaan en met de mooie chique kleuren, het heeft een heel stijlvolle uitstraling!

Fijn weekend, Marjan

Dora zei

Een lastige sketch maar een schitterende uitwerking!

cnelson zei

Wow!! This is just GORGEOUS!

Margot zei

gaaf! ik vind het lint zo leuk gedaan!

José zei

Hoi Angele, Erg mooie kaart zeg. Heel chique papier heb je gebruikt. Ik vind de schets erg leuk en ga meedoen hoor! Heb mijn kaart al klaarliggen en morgen gaat ie op m'n blog.
Ik begrijp niet waarom ik nog geen volger van je was. Heb ik meteen maar even rechtgezet.
Groetjes, jose