De dames Cornelie en Nadine hadden gewaarschuwd dat de eenvoudige, strakke kaart die als voorbeeld gekozen was om te liften moeilijker was dan het leek. Klopt helemaal!
Dit werd mijn kaartje:
De zon schijnt! Heerlijk! Ik ga buiten aan 't werk.
Heb een fijne dag, Angèle
13 opmerkingen:
Jaaaaaaaaaa je hebt er wat moois van gemaakt zeg!! Vond het maar een lastig kaartje om te liften, omdat hij zo eenvoudig is. Maar deze uitvoering van jou is erg mooi, leuk ook weer met die hartjes!
Geniet van je dag he... het is inderdaad heerlijk buiten, heb er net al een fietstochtje opzitten ;)
Groetejs
Vera
Supergaaf!! Heel mooi met deze papiertjes en de hartjes en de leuke tekstrand!
Groetjes, Marjan
mooi! die hartjes lijken wel van goud!
Nou dan heb je het toch heel goed gedaan, schitterende kaart!
Prachtig hoor Angele wat een beauty en leuk dat je ook meedoet.
Leuke kaart moeders, clean and simple!!
Ik hou daar wel van :)
Liefs Viv
Moeilijk of makkelijk, jouw kaart is top! Heel mooi strak en leuk die hrtjes, super effect. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge!
Groetjes,
Cornelie en Nadine
Ik vind jouw uitwerking prachtig! Er mooi het papier en de harten. En de herhalende tekst er onder vind ik ook super! MOOI!
Groetjes, Jose
So FABULOUS! LOVE those hearts!
Hij valt bij mij ook zeker in de smaak, heel mooi!
Groetjes van Judith
Hij is echt heel sweet! Enig!
Wat een mooie projectjes heb je weer gepost de afgelopen dagen! Ik vind de gelifte kaart echt geweldig: de hartjes zijn zo schattig en ik hou van de "eenvoud"!!! Bedankt voor je reactie, mijn oma was blij en ontroerd en heb een hele dikke zoen gekregen!
Super leuk kaartje! Geweldige combi van papier en de hartjes zijn erg leuk! Heel erg mooi!
Een reactie posten