vrijdag 3 februari 2012

DCL # 125

De eerste uitdaging van José: Maak een wiebelkaart.



Dit werd mijn allereerste exemplaar:


Het zal zeker niet bij deze ene blijven want het is een hele leuke vorm om mee te werken. Jullie moeten zeker eens gaan kijken bij DCL. Er zijn schitterende kaarten gemaakt!

DCL wordt gesponsord door DigitalDelights. Als je een liefhebber bent van digi-plaatjes mag je dit niet missen.



Hartelijk dank ook voor jullie fijne reactie's op mijn vorige post. Het is echt voor herhaling vatbaar! Het was veel werk ja, maar het geeft zoveel voldoening. Petje af voor alle leerkrachten! Als je even tijd hebt, ga dan eens kijken bij de reactie's. Mijn neefje Carlo heeft er een geplaatst. En om met zijn woorden te spreken: VET cool!

Een gezellig, winters weekend,

Angèle

12 opmerkingen:

Vera zei

Geweldig schattig kaartje!
Dat koppie is zo dottig :)

Groetjes

Vera

Marjan zei

Ik zag jullie uitwerkingen al, gaaf hoor! Die van jou ook, een prachtig strak babykaartje met een schattig afdrukje!
Ik ga ook eens een wiebelkaart maken, ik zie ze vaker bij José en Cornelie, zelf nog niet gedaan.

Groetjes, Marjan

Miranda Mols Stampin Utopia zei

heel rustig deze, dat maakt hem niet minder leuk! Verrassend!

Viv zei

Wat een schatje van een kaart :)
Heel erg leuk!

Liefs Viv

cnelson zei

Could not be CUTER!! LOVE!!!

José zei

Ja, wiebelkaarten zijn enig om te maken. De jouwe is echte een schatje Angèle!

Margot zei

superleuk kaartje! dat babyhoofdje is te schattig!

Ellen zei

Lekkere strakke en stoere babykaart Angele! Heel erg leuk!
Groetjes Ellen

MirjamC zei

wat een schattige babykaart en leuk idee zo'n wiebelkaart!

Judith zei

Heel leuk wiebelkaartje!
Ik kan me voorstellen dat we ze nu veel vaker gaan zien op alle blogs, zeker als er zo een mooi voorbeeld is, als deze!
Groetjes, Judith

Natalie zei

Wat een schattig kaartje!!! En heb ook nog even je blog van afgelopen donderdag gelezen, wat lijkt me dat een leuke "challenge", lesgeven aan zo'n groep, en het resultaat mag er zijn!!! Liefs, Natalie

Adriana zei

Wat een leuke kaart is dit. Inderdaad is het een erg leuk model om mee aan de slag te gaan.