De eerste uitdaging van José: Maak een wiebelkaart.
Dit werd mijn allereerste exemplaar:
Het zal zeker niet bij deze ene blijven want het is een hele leuke vorm om mee te werken. Jullie moeten zeker eens gaan kijken bij DCL. Er zijn schitterende kaarten gemaakt!
DCL wordt gesponsord door DigitalDelights. Als je een liefhebber bent van digi-plaatjes mag je dit niet missen.
Hartelijk dank ook voor jullie fijne reactie's op mijn vorige post. Het is echt voor herhaling vatbaar! Het was veel werk ja, maar het geeft zoveel voldoening. Petje af voor alle leerkrachten!
Als je even tijd hebt, ga dan eens kijken bij de reactie's. Mijn neefje Carlo heeft er een geplaatst. En om met zijn woorden te spreken: VET cool!
Een gezellig, winters weekend,
Angèle


12 opmerkingen:
Geweldig schattig kaartje!
Dat koppie is zo dottig :)
Groetjes
Vera
Ik zag jullie uitwerkingen al, gaaf hoor! Die van jou ook, een prachtig strak babykaartje met een schattig afdrukje!
Ik ga ook eens een wiebelkaart maken, ik zie ze vaker bij José en Cornelie, zelf nog niet gedaan.
Groetjes, Marjan
heel rustig deze, dat maakt hem niet minder leuk! Verrassend!
Wat een schatje van een kaart :)
Heel erg leuk!
Liefs Viv
Could not be CUTER!! LOVE!!!
Ja, wiebelkaarten zijn enig om te maken. De jouwe is echte een schatje Angèle!
superleuk kaartje! dat babyhoofdje is te schattig!
Lekkere strakke en stoere babykaart Angele! Heel erg leuk!
Groetjes Ellen
wat een schattige babykaart en leuk idee zo'n wiebelkaart!
Heel leuk wiebelkaartje!
Ik kan me voorstellen dat we ze nu veel vaker gaan zien op alle blogs, zeker als er zo een mooi voorbeeld is, als deze!
Groetjes, Judith
Wat een schattig kaartje!!! En heb ook nog even je blog van afgelopen donderdag gelezen, wat lijkt me dat een leuke "challenge", lesgeven aan zo'n groep, en het resultaat mag er zijn!!! Liefs, Natalie
Wat een leuke kaart is dit. Inderdaad is het een erg leuk model om mee aan de slag te gaan.
Een reactie posten