woensdag 8 februari 2012

Liftchallenge #9

Een prachtkaart om te liften. En ook leuk om te volgen hoe je eigen kaartje weer uitpakt. De knoopjes zijn zelfgemaakt met stansjes. Drie laagjes cardstock en een laag dessin-papier op elkaar plakken en afwerken met glossy accents. Echt iets voor mij dat priegelwerk;)



En het voorbeeld:



Op naar het volgende kaartje!

Fijne dag, Angèle

16 opmerkingen:

José zei

Wat gaaf gedaan Angèle! Die achtergrond vind ik super wit op wit. Mooie blaadjes heb je gebruikt. Wat een grappige knoopjes zeg. Waar heb je die vandaan?
Hartstikke leuk dat je weer meelift!
Groetjes, Jose

Judith zei

Prachtig, Angele! Ik vind jouw uitwerking haast nog mooier dan het origineel!
Groetjes, Judith

Ellen zei

Oh, wat een beauty Angele!
Prachtige knoopjes maar ook de achtergrond ziet er fantastisch uit!
Groetjes Ellen

Ellen zei

Oh vergeet ik nog te bedanken voor je kaartje!!! STOMMMM
Bedankt voor je prachtige kaart Angèle, in het echt is ie nog mooier dan op de foto....
Groetjes Ellen

Cornelie zei

Wow, da's een hele mooie lift! Prachtig dat open gewerkte papier op de achtergrond!! Super je zelfgepriegelde knoopjes!! Erg mooi weer Angèle!
groetjes Cornelie

Anoniem zei

Wauw, ik vind 'm erg leuk!! Mooie kleuren-combi !
Groetjes Berdien

Gemma zei

Hihi heb de mijn ook net gemaakt, de jouwe is super leuk geworden, vond het best een moeilijke lift deze keer! Groetjes Gemma

cnelson zei

So gorgeous!! Love the colors and design!!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Hij is erg mooi gedaan. Past allemaal perfect bij en op elkaar.

caroline zei

heel erg mooi
caroline

Marjan zei

Ik vind het toch een MOOIE lift!!!

Ik sluit me helemaal aan bij de andere dames en ben erg blij dat je weer meedoet met het Liftblog.

Groetjes, Marjan

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Hele mooie uitwerking!

Nadine zei

GAAF Angèle! je kaart ziet er weer tot in de puntjes verzorgd uit, knap gedaan. Vind net als José vooral die wit op wit achtergrond super mooi!

Leuk dat je weer meedoet! Tot de volgende!

MirjamC zei

prachtige kaart! leuke knoopjes en de achtergrond vind ik erg mooi!

Gerdine zei

De knoopjes zijn erg leuk, maar die witte bloemen zijn het helemaal wat mij betreft!

anja curvers zei

Supergaaf gedaan Angele echt prachtig.