It's the small and simple things that make life great
maandag 13 februari 2012
Valentijn
Drie eenvoudige kaarten zijn er zaterdag gepost en ik hoop dat ze op tijd komen ;)
De middelste met een leuke digi van Marjan.
Helaas is de foto niet scherp. Wel als je hem aanklikt.
14 opmerkingen:
Ooo, wat een leuke kaartjes!!!
Alle drie plaatjes!
Wat??? Heb jij 3 geheime liefdes???
Ze zijn alle drie prachtig hoor!
Groetjes Ellen
De laatste kend eik al. maar die andere twee zijn ook super mooi.
Groetjes Cornelie
Vind ze geweldig! Leuk die digi, heb je prachtig verwerkt!
Groetjes, Marjan
Mooi...vooral de bovenste is een schatje!
LEuke kaartjes. Die middelste is een gaaf idee.
Ja die hele mooie derde kende ik al. Je andere twee kaarten zijn ook heel mooi, vooral de eerste spreekt me erg aan.
Groetjes, Jose
Wat een mooie kaartjes kan niet kiezen welke ik nou de mooiste vind, groetjes Gemma
gaaf! die eerste is mijn favoriet!
Oh so SWEET and LOVELY!!
Eenvoudig???
Werkelijk beauty's!
wat zijn die enorm mooi!
Angèle, ik lees net het geweldige nieuws van Vivian!! Super zeg!! Jullie ook gefeliciteerd, he!
Ennuh....je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt!!
XXXJenneke
Een reactie posten