maandag 13 februari 2012

Valentijn

Drie eenvoudige kaarten zijn er zaterdag gepost en ik hoop dat ze op tijd komen ;)
De middelste met een leuke digi van Marjan.
Helaas is de foto niet scherp. Wel als je hem aanklikt.




Fijne Valentijnsdag,

Angèle

14 opmerkingen:

Natalie zei

Ooo, wat een leuke kaartjes!!!

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Alle drie plaatjes!

Ellen zei

Wat??? Heb jij 3 geheime liefdes???
Ze zijn alle drie prachtig hoor!
Groetjes Ellen

Cornelie zei

De laatste kend eik al. maar die andere twee zijn ook super mooi.
Groetjes Cornelie

Marjan zei

Vind ze geweldig! Leuk die digi, heb je prachtig verwerkt!

Groetjes, Marjan

Willy zei

Mooi...vooral de bovenste is een schatje!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

LEuke kaartjes. Die middelste is een gaaf idee.

José zei

Ja die hele mooie derde kende ik al. Je andere twee kaarten zijn ook heel mooi, vooral de eerste spreekt me erg aan.
Groetjes, Jose

Gemma zei

Wat een mooie kaartjes kan niet kiezen welke ik nou de mooiste vind, groetjes Gemma

Margot zei

gaaf! die eerste is mijn favoriet!

cnelson zei

Oh so SWEET and LOVELY!!

Judith zei

Eenvoudig???
Werkelijk beauty's!

Dora zei

wat zijn die enorm mooi!

Jenneke zei

Angèle, ik lees net het geweldige nieuws van Vivian!! Super zeg!! Jullie ook gefeliciteerd, he!

Ennuh....je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt!!

XXXJenneke