Een nieuw challenge-blog Mi Cas es su Cas met een uitdaging die mij wel aanspreekt. Vijftig procent van de ruimte moet vrij oftewel 'wit' zijn. Weinig lagen of versiering: clean and simple. De eerste uitdaging is glitter. En dat heb ik minimaal toegepast: alleen op de B van baby. Maar het zit er;)
Dit werd mijn kaartje:
Het roze lintje had ik nog willen weglaten. Maar i.v.m. een beschadiging eronder 'moet' het toch meedoen;)
Is het clean and simple genoeg? Ik weet het niet. In ieder geval voldoe ik aan de lege ruimte.
Miranda succes met je uitdagingen-blog. Ik kom zeker weer meedoen!
Groetjes, Angèle
13 opmerkingen:
Super !! Ik zag al meer kaarten voor deze challenge voorbij komen. Moet zeggen dat het niet helemaal mijn ding is deze clean-stijl, maar jouw kaart vind ik toch wel erg mooi !!! Dat roze lintje doet het er erg goed bij, al is het uit noodzaak geboren.
Kaartje zou niet misstaan in een collectie van officiële geboortekaartjes.
Groetjes Berdien
Leuk!
Mooi, en knap dat je 50% wit hebt kunnen houden vind ik altijd zo moeilijk! Groetjes Gemma
Mooi Angèle, goed geslaagd zou ik zeggen. Het roze lintje vind ik juist wel schattig!
Groetjes Ellen
heel mooi
groetjes uit belgie
Nou Angèle, ik ben er weg van!! HEEl erg gaaf kaartje!
Het is wèl mijn ding, maar ik doe het bijna nooit! Moet op de een of andere manier altijd weer iets erbij en raak dan van het padje af.... :)
Groetjes, Marjan
Erg tof geworden! Naar mijn idee CAS genoeg! Je lintje doet het juist goed!
Groetjes Cornelie
GE WEL DIG kaartje :D:D
Hier wordt ik echt heel blij van :)
Dat lintje maakt het juist helemaal af!
Groetjes
Vera
Je bent met Glans (zelfs met dat kleine beetje, LOL) geslaagd! Heel CAS! Minimale versieringen, dus dat lintje mag best, maakt het helemaal af! Leuk dat je mee doet met Mi CAS es su CAS.
Wat een uitdaging maar je hebt het er weer helemaal goed vanaf gebracht!
Ik vind em toppie Angèle! Ontzettend leuk stempeltjes heb je gebruikt. Het roze kan prima er bij! Idd nog CAS genoeg hoor.
Groetjes, Jose
So CUTE!! LOVE that image!!
Mooi opgelost met het lintje, ik vind het een prachtig kaartje!
xoxo Annette
Een reactie posten