Ditmaal een schets van Anja.
Zo pakte mijn kaartje uit:
Onze sponsor deze uitdaging is Harlekino Hobby.
En voor prijs verwijs ik weer graag naar DCL.
Last but not least een nieuwtje. Ons team heeft er een nieuw lid bij. Niet de eerste de beste en misschien ken je haar al: Marjan. En vandaag maakt ze haar debuut. Nogmaals super dat je DCL bent komen versterken Marjan!
Fijn weekend, Angèle


7 opmerkingen:
Je wist het al, maar ik vind je kaart heel erg mooi! Prachtig dat tule!!
Bedankt voor je warme woorden! :)
Groetjes, Marjan
Je hebt de schets mooi uitgewerkt. Het is mooi papier! En dat tule bij dat strikje staat leuk!
groetjes cornelie
Ik vindt hem zo mooi van kleur Angèle en een geweldige tekst erbij. Toppie!
Groetjes Rosalien
Mooi kaartje, dat papier is ook prachtig
Heel mooi! En een hele aanwinst is Marjan!
Wat een plaatje is dit!
Mooi papier! En leuk met die tekst er zo bij. Prima combi!
Een reactie posten