zaterdag 11 februari 2012

DCL #126

Ditmaal een schets van Anja.



Zo pakte mijn kaartje uit:



Onze sponsor deze uitdaging is Harlekino Hobby.



En voor prijs verwijs ik weer graag naar DCL.

Last but not least een nieuwtje. Ons team heeft er een nieuw lid bij. Niet de eerste de beste en misschien ken je haar al: Marjan. En vandaag maakt ze haar debuut. Nogmaals super dat je DCL bent komen versterken Marjan!

Fijn weekend, Angèle

7 opmerkingen:

Marjan zei

Je wist het al, maar ik vind je kaart heel erg mooi! Prachtig dat tule!!
Bedankt voor je warme woorden! :)

Groetjes, Marjan

Cornelie zei

Je hebt de schets mooi uitgewerkt. Het is mooi papier! En dat tule bij dat strikje staat leuk!
groetjes cornelie

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem zo mooi van kleur Angèle en een geweldige tekst erbij. Toppie!

Groetjes Rosalien

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Mooi kaartje, dat papier is ook prachtig

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Heel mooi! En een hele aanwinst is Marjan!

Dora zei

Wat een plaatje is dit!

Gerdine zei

Mooi papier! En leuk met die tekst er zo bij. Prima combi!