
A simple sketch, a simple card but not a simple message. I love the colors!
Thanks for looking. Have a wonderful weekend! Angèle
Een eenvoudige schets deze week. Ik heb het bewust eenvoudig gehouden want het papier en de kleurrijke strik zijn al zo aanwezig. Bovendien past het bij de, niet altijd gemakkelijke, boodschap.
Een fijn weekend, Angèle
10 opmerkingen:
perfectly FABULOUS! loooooooove those colors!!
Prachtig, kleurrijk kaartje!!
Wens je een fijn weekend,
XXXJenneke
Wat een heerlijke fleurige kaart heb je ervan gemaakt. :)) Super. Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Rosalien
Leuk kaartje weer Angele. Super vrolijk.
Ps ik zal 2 bingokaarten voor je meenemen naar Hinke. De deal regelen we dan wel.
Wendy
WOW geweldig al die mooie kleuren, wat een leuke uitwerking vand e sketch!
groetjes Dora
Beautiful!Thanks for playing at 2S4Y!
Laura & Kazan
Mooie kaart weer. Het lintje en de vlinder vind ik helemaal super!
xx Monica (al post ontvangen???)
cute cute card! love the array of colors and the ribbon is super cute! very well done!
Clouds :D
Wat een vrolijk kaartje!
Vind het papier zo leuk, mooi gecombineerd met het lint.
Dit is zo`n mooi en vrolijk kaartje!!
Leuk dat je het papier uit de flow hebt gebruikt en het lintje past er heel goed bij!
Een reactie posten