vrijdag 5 juni 2009

Kaartje 2sketches4u





Mijn kaartje voor de eerste ronde van de 'Ultimate Card Showdown'
Er zijn nu al bijna 200 inzendingen! En ga ze eens bekijken, want er zitten juweeltjes tussen! Er worden deze week 30 uitgekozen voor de volgende ronde.

This is my take for this week's sketch. Thank's for looking.

Van Dora kreeg ik een leuke award. Die wil ik nu ook weer doorgeven aan:
Vivian, Jenneke, Iris, Petra, Berdien, Monica, Hinke en Wendy. Als dank voor jullie positieve berichtjes. Maar kritiek mag ook hoor. Lijkt me wel zo eerlijk.

Fijn weekend allemaal, Angèle

16 opmerkingen:

anja curvers zei

Prachtig kaartje vind dat papier van SEI zo mooi maar helaas is het al opgebruikt.

Joke zei

Toen ik je bloem zag dacht ik, Hé, die heb ik vaker gezien. Dus even op je blog naar beneden gescrolled en ja hoor, daar zag ik je andere kaartje. Vind het superpapier en weer een erg leuke kaart.
Succes!

papertrails leaver zei

what a beautiful card you created! All that fussy cutting was well worth it! Good luck!

Jenneke zei

Tja, kritiek....ik zou niets kunnen bedenken hoor!! Vind ook dit kaartje weer een beauty!!! Super, die kleuren en die bloem!! Verstuur je deze kaarten nou ook of hou je ze lekker voor jezelf? Zou ik me heel goed kunnen voorstellen hoor!!
En dankjewel voor je award!!! Superleuk!!
Wens je een fijn weekend!

Unknown zei

Kaartje is super gaaf zeg! Heb jij ook een Sil??? Of hoe heb jij die prachtige witte bloem (links) uitgesneden? Gave dare is het nu geworden hè. Heb je die prijzen gezien? OMG!!!
Thanks voor je Award. Vind hem helemaal te gek. Ziet er ook super gaaf uit. Ik hou van roze (joh?) en yes....na altijd het "mutsje" geweest te zijn ben ik nu een "Rocking Girl" hahahaha!!!! Gaat de goede kant op!
Ow...over die kritiek: als ik ze had, dan zou ik ze ook geven hoor. Positieve kritiek genoeg :) Over het algemeen ben ik zo onder de indruk van je creaties dat ik echt helemaal "oh" en "ah" zit hier ;) Dus voorlopig alleen maar lof hoor ;) Je bent toch wel een groot voorbeeld en bron van inspiratie voor me.

Jij ook een super fijn weekend!

xx Monica

Laura Davis zei

Simply beautiful! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura & Kazan

Joke zei

Dank je wel voor je leuke berichtje op mijn blog. En inderdaad jammer dat alle (oud)DT-ers van 2s4y niet mee mogen doen, maar ja.
Ik wil je graag antwoord geven op je bloemetjes vraag maar weet niet goed welk bloemetje je bedoelt. Het loemetje op de verhuiskaart is er één van Prima.

Fijn weekend.

Dora zei

Hij is leuk zeg, mooi papier, mooie frisse kaart!

groetjes Dora

~Lori Roop zei

Fabulous job with the cut outs! Wonderful card! TFP!

Anoniem zei

Fantastisch kaartje Angèle !!! Ik wens je heeeel veel succes in de wedstrijd ! Ook ik mag helaas niet meedoen, maar mag wel jury-lid zijn, ook heel leuk, maar met al die prachtige inzendingen ook een moeilijke opdracht !
Super bedankt voor de award !! Erg lief van je !!
Groetjes Berdien

Viv zei

wat een leuk kaartje, mam!!! Je hebt weer goed gewerkt ;)
En wat een leuke reactie`s krijg je allemaal!!!

tot murge, poen Viv

cnelson zei

GORGEOUS!! love this in every way possible!!!

Latisha zei

very very pretty!

AUsome mom zei

WOW! Love those flowers! The colors are beautiful together. Fab job!

Martha zei

Bedankt voor je felicitatie!! En je hebt een prachtige kaart gemaakt!
Groetjes,
Martha

Unknown zei

Wat een prachtig kaartje Angele. Die bloem is echt prachtig zo.

Bedankt voor je award. Groetjes Wendy.