
I made this card based on Kazan's sketch #28.
Thank you for stopping by. I really appreciate it. Have a great day.
Congrats to the final 30 artists. I wish them all luck!
Mijn kaartje voor 2sketches4u. Ik heb weer plezier gehad met het maken ervan.
Dank voor het kijken.
Liefs, Angele
14 opmerkingen:
what is not to love?! this is just the cutest!!!!!!
Enig kaartje is het geworden!!! Helemaal leuk :)
Awww this card is darling! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura & Kazan
Goh, hoe doe je dit toch?? Ik heb gisteren geprobeerd een kaartje te maken voor een kennis die een dochter gekregen heeft en dat ging me echt niet lukken. Ja, liften, dan wel. Maar zelf een kaartje bedenken, grappig maar dat vind ik zo lastig.
Jij niet!! Super kaartje weer!
Prachtig weer !!! En die tekst vind ik geweldig !!!
Groetjes Berdien
PS: Mijn paars/oranje layout is inmiddels af en ingestuurd ! Bedankt voor deze uitdaging, ben zelf erg tevreden met het resultaat en zonder deze uitdaging had ik deze kleuren nooooit gebruikt !
Mooie kleuren, lief leuke tekst en dat plaatje daar zie ik nu groen van jaloezie door, in het kort een topper van een kaart, erg leuk en supermooi!
Groetjes Dora
Super lief kaartje weer Angèle.
Mooi gemaakt!
Wat een humpie, dat ventje...
What would life be without any chocolat? ;)
xx Monica
Very very pretty....
cute! Immediately this card made me smile, love the little kid waiting to get his hands on the dessert! Love the vintage look!
Clouds :D
So cute card you have done.I like it!
Bedankt voor je berichtje, maar het zal wel erg moeilijk worden!
Jij hebt een geweldige kaart gemaakt! Prachtig :)
Groetjes,
Martha
Alweer zo´n leuk kaartje!
Grappig die afbeelding ;)
This card is sooo adorable. I love the colors, that sweet little image and the newspaper type paper in the background . . . LOVE it all!!!
how cute! love that kewpie!
Een reactie posten