woensdag 10 juni 2009

Kaartje 2sketches4u #28 Kazan's sketch.



I made this card based on Kazan's sketch #28.
Thank you for stopping by. I really appreciate it. Have a great day.
Congrats to the final 30 artists. I wish them all luck!

Mijn kaartje voor 2sketches4u. Ik heb weer plezier gehad met het maken ervan.
Dank voor het kijken.

Liefs, Angele

14 opmerkingen:

cnelson zei

what is not to love?! this is just the cutest!!!!!!

Viv zei

Enig kaartje is het geworden!!! Helemaal leuk :)

Laura Davis zei

Awww this card is darling! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura & Kazan

Jenneke zei

Goh, hoe doe je dit toch?? Ik heb gisteren geprobeerd een kaartje te maken voor een kennis die een dochter gekregen heeft en dat ging me echt niet lukken. Ja, liften, dan wel. Maar zelf een kaartje bedenken, grappig maar dat vind ik zo lastig.
Jij niet!! Super kaartje weer!

Anoniem zei

Prachtig weer !!! En die tekst vind ik geweldig !!!
Groetjes Berdien

PS: Mijn paars/oranje layout is inmiddels af en ingestuurd ! Bedankt voor deze uitdaging, ben zelf erg tevreden met het resultaat en zonder deze uitdaging had ik deze kleuren nooooit gebruikt !

Dora zei

Mooie kleuren, lief leuke tekst en dat plaatje daar zie ik nu groen van jaloezie door, in het kort een topper van een kaart, erg leuk en supermooi!
Groetjes Dora

Unknown zei

Super lief kaartje weer Angèle.
Mooi gemaakt!
Wat een humpie, dat ventje...
What would life be without any chocolat? ;)
xx Monica

Angela zei

Very very pretty....

Anoniem zei

cute! Immediately this card made me smile, love the little kid waiting to get his hands on the dessert! Love the vintage look!

Clouds :D

Carina zei

So cute card you have done.I like it!

Martha zei

Bedankt voor je berichtje, maar het zal wel erg moeilijk worden!
Jij hebt een geweldige kaart gemaakt! Prachtig :)
Groetjes,
Martha

Petra Coolen zei

Alweer zo´n leuk kaartje!
Grappig die afbeelding ;)

Randee E zei

This card is sooo adorable. I love the colors, that sweet little image and the newspaper type paper in the background . . . LOVE it all!!!

papertrails leaver zei

how cute! love that kewpie!