My take for the challenge. A letter to my daughter Vera. It's about her last ( difficult in some ways) year at school. It won't be long. Only one month to go. It's about the future too. I hope her greatest wish, a beauty-center of her own, will be come true.
And the facial pack on the face of my oldest daughter... it won't be long! Only 15-20 minutes!
Thanks for looking. I wish you all a great weekend!
Op het blog van Jenneke las ik een paar dagen geleden over deze challenge. Ik had op dat moment al papier en deze foto's voor me liggen, maar miste de inspiratie.
Even gaan kijken op het blog van SATU en toen wist ik waarover deze LO zou gaan.
Zie je maar weer hoe we elkaar kunnen inspireren!
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en bedankt weer voor het kijken en jullie vaak hartverwarmende reacties.
Liefs, Angèle
12 opmerkingen:
Wat een gave LO, heerlijk die kleuren en wat een mooie journaling!!! Echt top!!
X tot morgen, Viv
Kijk, dat vind ik nou hartstikke leuk om te lezen!!! Geen inspiratie hebben maar dan toch op een idee komen door een challenge-blog! Super! En wat is ie mooi geworden, vrolijke kleurtjes, grappige foto en pakkende tekst!!
Thanks so much for playing with us at SATU!!!! ;-)
Fijn weekend!! En....heb je al een datum geprikt??
Herstel: geen pakkende tekst maar lieve, ontroerende woorden! Echt woorden van een moeder aan haar dochter!
Een pakkend verhaal, een mooie lo, complimenten erg mooi!
groetjes Dora
Prachtige layout!Gave kleurtjes en super mooie journaling!
Kwam langs je blog via SATU...ziet er erg mooi uit en wat maak je mooie dingen!
Groetjes Jeanet
What a GREAT LO! ♥ the photos & your cute title! Thanks SO MUCH for playing along with us! :-)
Ohhhhhhhhhhhhhh I love love love this!!!! Great photos, colors and LAYERS!!!! Thanks sooooooooooooooooo much for playing along with us! :):):):):):):):):):):)
Love those fun papers you used!! Very fun lo! Thanks for playing along with us. =)
Wat een leuke lo is het geworden.
Groetjes Nora
Heel mooi, zeker die journaling!
Succes met de challenge.
Wat is ie gaaf. Ik moest wel even goed kijken naar de foto's voordat ik zag wat er op stond. Mooi gemaakt Angele.
Groetjes Wendy
Hoi Angèle, het antwoord op jouw vraag: de transparante knoopjes zijn van Creative Café. Ik heb destijds een lading witte knopen gekocht (Scrapbook Nederland) en daar zaten die transparante tussen.
Groetjes Berdien
Een reactie posten