Dit is de schets en mijn bijdrage. Er mocht geen tekst voor op de kaart, wel binnen.
Soms ben je blij met hoe het uitpakt, soms niet. Deze keer ben ik niet helemaal tevreden, maar dat zullen jullie vast wel herkennen ;)
Geniet van deze zonnige woensdag, want de verwachtingen zijn niet zo geweldig. Vanmiddag ga ik met mijn moeder een wandelingetje maken. Ze woont in een verpleeghuis en lopen gaat niet meer zo best. Dus nemen we een rolstoel. Mijn broer gaat ook mee, dus kunnen we nog een bewoonster meenemen. Deze mensen snakken er vaak naar om er uit te kunnen.
Liefs, Angèle
11 opmerkingen:
Ik vind 'm wel errug leuk, vind die uiltjes zo lief en die laat je overal terugkomen!
Groetjes Dora
Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Sandra
your cards are just the cutest! love them!!
Jeetje waarom ben je niet tevreden ??? Ik vind 'm geweldig !!! Echt heel mooi !!
Groetjes Berdien
Wat een schattig kaartje heb je gemaakt. bedankt voor het meedoen.
Gr. Natasja
Leuk kaartje weer, Angèle!
Lief zijn die Owl Pals hè ;)
Heb nog moeite moeten doen om de hele kit ergens te vinden en uiteindelijk met succes *blij*
Hoop dat je een fijne middag met je moeder hebt gehad!
xx Monica
Ik vind ´m ook leuk!
Die uiltjes blijven grappig.
Hoi hoi, ben ik eindelijk weer eens!
Om te beginnen ben ik helemaal weg van je kaartje van Kazan's sketch.. met dat mannetje met de chocolade. SUPER! ALles klopt. Ik vind hem echt kei leuk!
Goed, dan je lo van SATU. Erg leuk hoe je de titel gedaan hebt! Enne die foto's hihi...
Het kaartje uit deze post vind ik ook mooi hoor. Dat papier met die uiltjes is zo leuk! Dat 3d uiltje voorop springt eruit.
Ik herken je gevoel echter wel hoor!
Wat fijn dat jullie nog een extra bewoonster mee uit wandelen nemen. Daar zijn die mensen idd vaak heel blij mee!
alvast een heel fijn weekend,
Ik heb dat ook wel eens dat je niet tevreden ben met je kaart. Heel herkenbaar. Maar ik vindt hem prachtig hoor ;)), leuk die uilen, mooie kleuren. Toppie!
Groetjes Rosalien
Ik vind hem anders erg super hoor! Nu geef je mij een voorbeeld, want ik heb die uiltjes nog liggen en wist niet wat ik ermee moest doen :P Bedankt dat je weer hebt meegedaan en misschien zie ik je volgende week weer...
Ja Angele, ik herken het gevoel wel dat je soms niet helemaal tevreden bent met het eindresultaat. Maar in dit geval vind ik het absoluut niet nodig hoor, want dit kaartje is weer helemaal super!!! Zo lief met die uiltjes en die zachtje kleurtjes!! En dat echte takje waar de uil op zit, echt geweldig!!
Een reactie posten