...zijn de nieuwe kleuren bij 'Dare to use Color'
Misschien even schrikken deze gewaagde kleurencombi. En ook nog door mezelf uitgekozen. Maar er was ook weinig keuze deze keer. En ik zal je verklappen dat het mijn kleuren echt niet zijn. Maar wel een uitdaging! Dit is mijn uitwerking.
En ja een lo over Koninginnedag, die dit jaar zeer tragisch verliep. Maar de foto is van mijn jongste. Koninginnedag op de basisschool. Er waren jaren dat ik wel drie fietsjes versierde de avond tevoren. En dan was er een feestelijke optocht met muziek van school naar de sportvelden, waar spelletjes voor de kinderen werden georganiseerd. Altijd leuk. En dan werden de mooist versierde fietsjes beloond met een prijs.
Kom ook eens meedoen met deze 'dare' Als je wint mag je voor 15 euro uitzoeken in de (web)winkel 'de Scrapheap' in Sprang-Capelle. Leuk toch!
Groetjes, Angèle
4 opmerkingen:
Oranje en paars, beetje seventies he? Ik geloof ook niet dat ik deze combi snel zou uitkiezen om te scrappen maar het is je wel gelukt om er een superleuke layout mee te maken!!!
Ik heb van een blog-vriendin (nee, ik noem geen naam, hihi...) wat oranje embellishments van thickers toegestuurd gekregen, misschien kan ik daar iets mee doen....
Hoe is het met je hondje, alweer iets opgeknapt???
Groetjes, Jenneke
Leuke lo geworden zeg, wel een uitdaging inderdaad die kleuren, en dan ook zo mooi geworden!
Groetjes Dora
Oranje en paars ?!?!?!? Nee, dat zijn totaal niet mijn kleuren ! Maar jouw uitwerking is prachtig geworden !! Misschien moet ik ook maar weer eens een poging wagen :)
Inderdaad wel een ECHTE uitdaging !
Groetjes Berdien
Ik zag net dat op deze post nog geen berichtje heb achtergelaten......helemaal over het hoofd gezien :(
Maar het is echt een super LO, lekker vrolijk en leuke thickers die moet ik ook eens gaan gebruiken!
Ik ga mijn best doen deze maand mee te doen!!! X Viv
Een reactie posten