vrijdag 29 mei 2009

Kijk eens op het blog van Jenneke...

... want daar staat nu haar 100e post en dat wil ze vieren met ons. En wat een prijs kun je winnen! Wow!
Jenneke maakt originele, vrolijke lay outs en meer en is zooo aardig! Snuffel maar eens rond op haar blog.

Liefs, Angèle

1 opmerking:

Petra Coolen zei

Wat een prijs!
Ben er al eens geweest en het is werkelijk prachtig daar. Mooi gelegen aan het water, af en toe het bootje op. Hou je van rust dan is het daar "the place to be".