
This week a sketch from Kazan and this is my take. Thanks for looking again.
Ik heb de smaak te pakken. Deze week een 'Home sweet home' kaartje. Onze middelste, Vera is aan haar laatste jaar op school bezig. Ze is schoonheidsspecialiste en heeft er nog een specialistisch jaar aangeplakt. Nu wil ze graag met haar vriend een huis kopen (met praktijkruimte) waar ze haar eigen salon kan starten. Ik hoop dat ze deze droom kan verwezelijken. De tijden zijn minder nu...maar de kaart voor hen ligt klaar ;)
Bedankt weer voor het kijken, Angèle
13 opmerkingen:
O wat gaaaaaaf!!!!
Deze is echt super, Angèle!
Ik heb dit papier ook gekocht trouwens ;) Lekker vrolijk. Heb er heel veel van die twee lijnen gekocht!
liefs, Monica
Wat een te gek kaartje heb je weer gemaakt!! De kleuren combi is echt top, en alle embellies passen perfect bij elkaar!
x Viv
Goh, wat is íe weer leuk!!! Echt helemaal super!!! Dat papier is natuurlijk helemaal perfect voor een kaart met die titel. En al die details zijn zoooo mooi. Je kunt zien dat je er heel veel aandacht aan hebt besteed!
Ik hoop voor je dochter dat haar droom uitkomt!!
Groetjes, Jenneke
Super leuk kaartje. Mika (www.mikascrap.typepad.com)
this is one fab card! I LOVE that paper. Your work is super fun and inspirational. Thanks for playing
:) Kazan
:thud:
Did you just hear my jaw dropping to the floor? What an amazing card!
Thanks for playing along with us
Wat een leuk kaartje is dit geworden, Angele! De details zijn inderdaad heel mooi! groetjes, Sandra :-)
Helemaal leuk dat kaartje.
Vrolijke kleuren.
OOh deze is echt super gaaf!!! Helemaal leuk! Papier is leuk en al die mooie embellishments. Super! Die zal vast een heel mooi plekje krijgen zodra je dochter een huisje heeft!
nog bedankt voor de awards! Ga ze binnenkort op mijn blog plaatsen!
fijn weekend alvast
groetjes Iris
GEWELDIG !!! Wat een prachtige kaart !! Je hebt de smaak van het kaarten maken goed te pakken !! Je gaat toch wel meedoen voor die fantastische prijs hè ??
Groetjes Berdien
So cute and coutry! Great job!
O wat een enorm gave kaart zeg, superleuk!! Groetjes, Wendy.
lovin' your use of the American Crafts line....cute, cute, cute!!
Een reactie posten