vrijdag 15 mei 2009

Lay-out en kaartje voor de challenge van Ad This





This week i participated in a challenge of Ad This.
The mission: use 'junk mail' on your lay-out.

Oke, i collected old envelopes for their colored interior and i used a blue and white one. The one with the waves. Between the paper i found a folder from a big store and i used some colorful pictures from PIP studio. On my lay-out and also on the card.

Thanks for looking, Angèle

Foldermateriaal is ook bruikbaar op een LO of een kaartje. De afbeeldingen van PIP-studio vond ik in een V&D folder. Ook kijk ik altijd of de binnenkant van enveloppen de moeite waard zijn om te bewaren en deze keer heb ik een aqua-wit exemplaar op zowel de lo als het kaartje gebruikt.

Fijn weekend, Angèle

9 opmerkingen:

Deana zei

Cute card & LO! :-)

Petra Coolen zei

Wat een leuke layout!! Dat papier komt me bekend voor (Flow) ;)

Petra Coolen zei

En alvast bedankt voor het navragen...

Viv zei

Geweldige LO, mam!!! De foto is super en het kaartje is hartstikke leuk geworden :)
En dan kom ik dat morgen in het `echt` bewonderen!! X Viv

Jenneke zei

Wat leuk weer, Angele!!! En wat goed zeg, dat je gebruikte enveloppen checkt om de binnenkant. Doe ik eigenlijk nooit maar het is wel een goed idee!
Je bent echt een kaartenmaaktopper zeg!
En leuk om wat 'bekende' dingen te zien op je layout!

Fijn weekend!

Iris zei

Ooh wat een leuke lo! Vooral dat visje. Geweldig detail!
Heel handig idd om advertenties etc goed te bekijken. Deze van de v&d had ik ook gezien. Niet op gekomen om er iets mee te doen!

Helen zei

These are both beautiful! Such lovely colour combos again!

Marjan zei

Jouw kaartjes zijn leuk. Lekker anders dan anders, super!

Unknown zei

Wat super zeg! Ik ben n.a.v. jouw creaties voor Ad This daar eens gaan kijken en wat een leuke challenges hebben ze daar. Ook echt iets voor jou om aan mee te doen. Als iemand daar iets mee kan, ben jij het wel! Dat blijkt ook, aangezien ze deze het mooiste vonden hihihi...nou en terecht hoor! Ik vind 'm super gaaf! En wat een schatje van een katje!

liefs, Monica