zondag 17 mei 2009

Fab 5 2sketches4u

Mijn kaart met het kuiken (voorlaatste post) is gekozen tot een van de 5 favorieten! Ik ben vereerd!

My card (Kazan's sketch #26) is in this week's favorite top 5. I'm so honered, this is so great! Thanks Kazan.

4 opmerkingen:

Jenneke zei

En terecht! Het is een schatje!!!
Gefeliciteerd, Angele!
Fijne dag.

Jenneke zei

Je hebt Ad This gewonnen!!!!!!!
YEAHHHHH!!!!
Gefeliciteerd!!!

Viv zei

Wat een goed nieuws zeg!!! Gisteren heb ik het bekeken en van mij had jouw kaartje wel mogen winnen :)

En dan ook nog Ad This winnen, ikga het snel eens bekijken!!

X Viv

Deana zei

CONGRATULATIONS on Ad This! :-)