
Een kaartje voor het wekelijkse challege-blog 'Card Patterns'. Dit is de schets van deze week en mijn uitwerking.
Ik kon het niet laten. Het is zo'n leuk papier van American Craft. Dus ben ik nog even in dezelfde sfeer verder gegaan.
Onze ruwharige Jack Russell Spike is ziek. Afgelopen weekend is hij op de boerderij (lees honden-pension) geweest. En ondanks zijn entingen heeft hij kennel-hoest opgelopen. Hij is grieperig, sloom en heeft een ontsteking. Waar? Ergens aan zijn luchtwegen. Ik ruik het aan zijn adem. Hij moet rust nemen en vooral geen stress. Geen wandeling, daar heeft hij nu geen trek in. Zacht voedsel voor zijn zere keel. Water-ijsjes mag hij ook hebben.Ik hoop dat hij weer snel de oude is die, zodra hij iets achter in onze tuin hoort, naar achteren spurt en even laat horen dat hij hier de baas is ;)
Ik wens jullie allemaal een heerlijk Pinkster-weekend! Geniet ervan!
6 opmerkingen:
Wat een enorm leuk kaartje! Echt een toppertje..en er staat iets op mijn blog voor je!
Fijn weekend!
Wat een enig kaartje weer mam, echt weer heel vrolijk!!!
Hopelijk is Spike snel weer de oude!
Erg leuk kaartje weer Angele !! Mooi papier is dit hè !
Groetjes Berdien
O deze is ook al zo schattig! Vind de kleuren ook zo mooi.
Arme Spikey! Mijn hond heeft ook kennelhoest gehad. Was toen nog niet ingeënt ('k wist niet eens wat het was). Nu wel, maar entingen zijn eigenlijk vergelijkbaar met onze griepprik. Het voorkomt de griep niet, maar zorgt dat het minder heftig is als je het krijgt. Heb Puk toen op een dieet van rijst, bouillon en gekookte kip moeten zetten. Nou, die vond het geen straf meer om ziek te zijn. Een half uur later zat hij nog z'n bek af te likken :D :D :D
Hoop dat Spike ook snel weer de oude is!
liefs, Monica
OhMyGoodness...this is soooooo stinkin' CUTE!!!!
WoW Angele, wat een schattig kaartje weer!! Je bent er echt een kei in!!
Maar wat vervelend zeg, dat je hondje ziek is.. Wens je er heel veel sterkte mee en hoop dat ie snel weer beter is!!!
Een reactie posten