...van een lieve blogvriendin Jenneke! Dank je Jenneke. Hou je brievenbus maar in de gaten, want morgen gaat hier ook een envelopje weg.
Met het mooie blauwe stofje heb ik al plannen en daar ga ik vanavond al een begin mee maken. En die bling-friemels zijn mooie lijfjes voor vlinders heb ik bedacht.
Het tag is schattig en dat poppetje ga ik op een lo gebruiken.
Groetjes, Angèle
4 opmerkingen:
Ha Angele, ben blij dat m'n kleine 'pretpakketje' goed is overgekomen! Zomaar wat kleine dingetjes, ik hoop dat je er iets mee kunt!!
En ik kijk uit naar mijn Happy Mail!
Groetjes, Jenneke
Bofkont!!!!!!!!!!!!!
Leuk om te zien dat Viv en jij heel andere scrapstijl hebben. Ik kijk altijd even bij jullie, altijd gezellig om te lezen!
En dat jij mn blog niet goed kon lezen door alle vlinders? Ik heb het nog niet eerder gehoord Maar ik zal eens om me heen vragen.
Grtjs Marjan
Helemaal leuk zo´n happy mail!
En nu maar gauw aan de slag ;)
Een reactie posten