... staat geschreven op het aardige kaartje dat de post vanmiddag bracht. Samen met dit stempelblad dat ik won en waar ik blij mee ben.
Enkel door een berichtje achter te laten op het blog van Klaartje en haar te laten weten wat je favoriete muziek is. Een stempelblad van 'De Creatie', zo jammer dat deze winkel er niet meer is. Ik bewaar er goede herinneringen aan.
Klaartje bedankt! Ik ben niet zo van de mini-boekjes, maar nu, met deze stempels, hoop ik een leuk boekje te maken!
Liefs, Angèle
5 opmerkingen:
Wat leuk he, een verrassing met de post!! Ik ben het met je eens, jammer dat de Creatie er niet meer is, ben echt een fan van Marcha's werk. Ik ben trouwens wel naar de laatste dag geweest dat ze open waren en heb daar een geweldige hoeveelheid koopjes kunnen bemachtigen!! Gelukje bij een ongelukje, zullen we maar zeggen.
Geef je me nog even je adresgegevens door, zodat ik je ook iets kan sturen???
Fijne dag verder!
Wat leuk zeg!!! Echt lief van klaartje dat ze dit heeft verloot en al zo snel op de post heeft gedaan!
Ook ik vind het jammer dat we geen workshops meer kunnen volgen bij de Creatie, dat was toch altijd super leuk!!!
X Viv
Gefeliciteerd met je prijs!
Hoi Angele wat een leuke prijs heb je gewonnen zeg. Superleuke stempels. Veel plezier ermee.
Groetjes Wendy
Graag gedaan! Heel veel plezier ermee! Ben benieuwd naar je boekje, dus houd je blog in de gaten! :-)
Een reactie posten