vrijdag 8 mei 2009

Fabric baskets


Hoe vinden jullie deze baskets? Ik kwam een tutorial tegen en vind ze zo leuk om lintjes, bloemen, lapjes enz. in te bewaren. Heel simpel te maken, maar het effect is groots.

Fijn weekend, Angèle

4 opmerkingen:

Jenneke zei

Angele, ik vind ze helemaal SUPER!!
En ze zijn ook hartstikke handig!! Grappig dat je er via mijn site achter moet komen dat je ze ook binnenstebuiten kunt gebruiken, haha..
Euuhhhh, ik durf het haast niet te vragen, maar waar heb je het patroon gevonden???? Ik wil ze ook maken!!!!
Nogmaals bedankt voor je Happy Mail! Je hebt gelijk, een scrapper heeft veel te veel spulletjes, die krijg je nooit verwerkt! En dit is dan een hele leuke manier om met jouw 'restjes' een ander blij te maken! En blij ben ik!!!

Fijn weekend!!

Petra Coolen zei

Die baskets zijn SUPER!!
Wat ontzettend leuk.
Helaas ben ik niet zo handig met stof en naaimachine :(
Enjoy your weekend.

Viv zei

Ja mam, hopelijk heb je dit weekend nog eventjes de tijd om me te laten zien hoe je deze kunt maken :) Ze zijn echt heel leuk en ook nog een handig!

Unknown zei

O je schreef nog dat je hiermee bezig was. Ik meteen op internet zoeken, want was natuurlijk super nieuwsgierig wat je dan aan het maken was. Nou, ik vind ze echt super gaaf geworden! Hoog "hebben-hebben" gehalte!
xx Monica