vrijdag 1 mei 2009

Roze en bruin...


... is de nieuwe kleurcombi bij 'Dare to use Color'
Een prachtige combinatie! Kom een keer meedoen! Win je, dan mag je voor 15 euro scrapspulletjes uitzoeken bij de (web)winkel 'De Scrapheap' in Sprang-Capelle.

Dit is mijn bijdrage als lid van het CT. Deze keer een A-4 tje. Foto van mijn middelste dochter Vera, als klein meisje.

Fijn weekend allemaal, Angèle

4 opmerkingen:

Viv zei

Wat is dit een leuke kleurencombi!! Hopelijk heb ik deze maand inspiratie om mee te doen!! De LO is echt prachtig, leuk hoe je die `bloem` verwerkt hebt met die cirkels en je naaimachine!! Weer erg origineel :)

Happy NSD!!! kusje Viv

sam zei

erg leuk zo'n A4 lo! ga misschien deze maand ook maar weer mee doen, is een leuke kleurencombo :)
groetjes sam

Petra Coolen zei

Wat een leuke bloemetjes!
Wil toch ook eens aan de slag met een naaimachine, ziet er altijd zo mooi uit.

Wat betreft photoshop. Ik heb een cursus gevolgd. Zou ik je zeker aanraden. Er zijn zovéél mogelijkheden, daar kom je zelf niet aan uit. Met een cursus heb je in ieder geval een basis om mee te beginnen. Succes!

Jenneke zei

Leuke kleurencombo, prachtige layout!! Leuk hoe je die bloem 'opgepimpt' hebt, was ik niet opgekomen..
Je vroeg naar de 'dingetjes' op m'n Ad This-layout. Nou, dat zijn 'glimmertjes' die ik gekocht heb bij Pipoos. Ze waren in de opruiming, dus ik ben bang dat ze uit de verkoop zijn..
Als je me even je adres mailt (jenneke7@hotmail.com) zal ik je er wat opsturen. Tijd voor Happy Mail!!
Fijne zondag! En bedankt voor je lieve reacties op m'n blog, stel het erg op prijs!