Alweer een mooie schets deze week. Ik heb de schets gekanteld. Dit is mijn bijdrage.
Het papier is van MME 'Bloom & Grow', de afbeelding van Cosmo Cricket 'Everafter' en de stempel van 'Inkadinkado' De randpons is van Fiskars. Verder nog wat restjes.
En dan nog groot nieuws!!!
Weten jullie nog dat Jenneke een 'Give Away' op haar blog had, dit ter ere van haar 100e post? Niet te geloven, maar die heb ik gewonnen!!! Ik ben zo blij! Ga eens kijken op Jenneke's blog!
Fijne maandag, Angèle
12 opmerkingen:
Ik had het al gelezen Angele!
VAN HARTE met deze MEGA prijs.
Van harte met je prijs!
Maar nog mooier is de kaart zeg, wat een enorm mooie tekst en geweldige kleuren! Helemaal top!
groetjes Dora
Ik ben blij dat je blij bent, Angele!!
Je bent van harte welkom in ons huisje!
Wow, leuke kaart mam!!!! Je hebt heel leuk gebruik gemaakt van al die mooie nieuwe aankopen ;)
Wow, wat een werk heb jij er van gemaakt. Hij is prachtig!
Hee, dat is een originele uitwerking van de sketch, heel erg leuk. Bedankt voor het meedoen. Enne...gefeliciteerd met het winnen van de blogcandy! Groetjes, Wendy.
wow die is mooi zeg
Wat heerljk Angèle. Dat wordt dus een heerlijk weekendje relaxen! En als ik de foto's van Jenneke zo eens bekijk, dan wordt dat ook een hoop foto's maken. Mooie omgeving!
xx Monica
Wat een prachtige, originele kaart heb je weer gemaakt !! Heel mooi !! En die prijs is super !! Van harte gefeliciteerd !! Ga er lekker van genieten !
Groetjes Berdien
Hel gave kaart, bedankt voor het meedoen!!
erg leuk kaartje! en van harte met je prijs! groetjes sam
Wat een onwijs gave kaart heb je gemaakt. Hele gave stempel en tekst. En zoals je die regenboog verwerkt hebt. Super! En proficiat met het winnen van de blogcandy. :)) Bedankt voor het meedoen met de challenge.;))
Groetjes Rosalien
Een reactie posten