zondag 7 juni 2009

Kaartje 'Dutch Card Lovers' sketch #2


Alweer een mooie schets deze week. Ik heb de schets gekanteld. Dit is mijn bijdrage.

Het papier is van MME 'Bloom & Grow', de afbeelding van Cosmo Cricket 'Everafter' en de stempel van 'Inkadinkado' De randpons is van Fiskars. Verder nog wat restjes.

En dan nog groot nieuws!!!
Weten jullie nog dat Jenneke een 'Give Away' op haar blog had, dit ter ere van haar 100e post? Niet te geloven, maar die heb ik gewonnen!!! Ik ben zo blij! Ga eens kijken op Jenneke's blog!

Fijne maandag, Angèle

12 opmerkingen:

Petra Coolen zei

Ik had het al gelezen Angele!
VAN HARTE met deze MEGA prijs.

Dora zei

Van harte met je prijs!
Maar nog mooier is de kaart zeg, wat een enorm mooie tekst en geweldige kleuren! Helemaal top!
groetjes Dora

Jenneke zei

Ik ben blij dat je blij bent, Angele!!
Je bent van harte welkom in ons huisje!

Viv zei

Wow, leuke kaart mam!!!! Je hebt heel leuk gebruik gemaakt van al die mooie nieuwe aankopen ;)

liszha zei

Wow, wat een werk heb jij er van gemaakt. Hij is prachtig!

Wendy Schoonhoven zei

Hee, dat is een originele uitwerking van de sketch, heel erg leuk. Bedankt voor het meedoen. Enne...gefeliciteerd met het winnen van de blogcandy! Groetjes, Wendy.

Riky zei

wow die is mooi zeg

Unknown zei

Wat heerljk Angèle. Dat wordt dus een heerlijk weekendje relaxen! En als ik de foto's van Jenneke zo eens bekijk, dan wordt dat ook een hoop foto's maken. Mooie omgeving!

xx Monica

Anoniem zei

Wat een prachtige, originele kaart heb je weer gemaakt !! Heel mooi !! En die prijs is super !! Van harte gefeliciteerd !! Ga er lekker van genieten !
Groetjes Berdien

Patricia zei

Hel gave kaart, bedankt voor het meedoen!!

sam zei

erg leuk kaartje! en van harte met je prijs! groetjes sam

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een onwijs gave kaart heb je gemaakt. Hele gave stempel en tekst. En zoals je die regenboog verwerkt hebt. Super! En proficiat met het winnen van de blogcandy. :)) Bedankt voor het meedoen met de challenge.;))

Groetjes Rosalien