Zozo, twee weekjes weggeweest en heb een hoop gemist! Zo ook deze kaart, maar gelukkig valt alles terug te lezen bij blogger. Wat een mooie kaart, erg chic en sfeervol. Oeh, heb vandaag wat nieuw papier en een stempelsetje van Eline aangeschaft. Hopelijk kan jij er ook snel mooie kaartjes mee maken!
5 opmerkingen:
Je hebt toch iedere keer weer van die mooie kleurcombinaties!
Kaartje maken gaat niet lukken, ben nog steeds drukdoende met het album voor mijn ouders.
Wil het dit weekend afronden.
Wat leuk een kaartje van jou met een ouder plaatje en ook nog een hele mooie kaart!
Wat een ontzettend lief kaartje!!! Ik vind de winterse kleuren ook erg geslaagd, prachtig!
Prachtig kaartje, mam!
Mooie kleurencombi en de ster/ijsbloem is erg mooi gemaakt!
Het vintage plaatje maakt het kaartje helemaal compleet :)
Fijne week, kus viv
Zozo, twee weekjes weggeweest en heb een hoop gemist! Zo ook deze kaart, maar gelukkig valt alles terug te lezen bij blogger.
Wat een mooie kaart, erg chic en sfeervol.
Oeh, heb vandaag wat nieuw papier en een stempelsetje van Eline aangeschaft. Hopelijk kan jij er ook snel mooie kaartjes mee maken!
Groetjes,
Vera
Een reactie posten