vrijdag 1 oktober 2010

DCL #64



Zaterdag is DCL-dag en de nieuwe schets is van Ellen.

Vandaag is Word Card Making Day dus als je even tijd heb, zoek wat spulletjes bij elkaar en misschien heb je zin om met ons mee te doen bij DCL.

Fijn weekend, Angèle

5 opmerkingen:

Petra Coolen zei

Je hebt toch iedere keer weer van die mooie kleurcombinaties!

Kaartje maken gaat niet lukken, ben nog steeds drukdoende met het album voor mijn ouders.
Wil het dit weekend afronden.

Dora zei

Wat leuk een kaartje van jou met een ouder plaatje en ook nog een hele mooie kaart!

Anoniem zei

Wat een ontzettend lief kaartje!!! Ik vind de winterse kleuren ook erg geslaagd, prachtig!

Viv zei

Prachtig kaartje, mam!
Mooie kleurencombi en de ster/ijsbloem is erg mooi gemaakt!
Het vintage plaatje maakt het kaartje helemaal compleet :)

Fijne week, kus viv

Vera zei

Zozo, twee weekjes weggeweest en heb een hoop gemist! Zo ook deze kaart, maar gelukkig valt alles terug te lezen bij blogger.
Wat een mooie kaart, erg chic en sfeervol.
Oeh, heb vandaag wat nieuw papier en een stempelsetje van Eline aangeschaft. Hopelijk kan jij er ook snel mooie kaartjes mee maken!

Groetjes,

Vera