Weer een lief kaartje deze week voor Dutch Card Lovers! Zelf zou ik voor de achtergrond een rustiger design papier hebben gekozen. Het jurkje en het hekje van dear Lizzy passen perfect op dit kaartje :)
Ik zit even na te denken over de opmerking van Vivian over de achtergrond... Denk toch niet dat ik het met haar eens ben, vind dat de effen blokken de achtergrond 'afzwakken' waardoor het precies goed is. Ben wel benieuwd hoe ie zou zijn met rustiger achtergrond.. Ik ben verliefd op dit kaartje, Angele!!
Leuk weer, met dat jurkje! Alleen de quote... hmmmm... bij mij ging alles mis vandaag dus eerder nachtmerrie-achtig... ik hoop op een daydreaming-day morgen...
Nog even als reactie op jouw berichtje, het is wel héél toevallig maar het recept van de kersen mon chou taart uit de allerhande ligt hier voor mijn neus, het stond hier op de nominatie om gemaakt te worden. Nu jij 'm aanbeveelt ga ik 'm zéker maken :) Naar de worteltjes/banaan ga ik nog even zoeken! Dank voor je tips! Volgens mij hebben we naast het scrappen nog wel iets gemeen ;)
Hallo Angèle, wat grappig, ik heb ook een kaartje voor deze schets gemaakt. Die van jou is ook super leuk zeg. Ben meteen volger van je geworden. Ik heb er een geboortekaartje van gemaakt. Kijk maar op mijn blog. Groetjes, Frea
15 opmerkingen:
Weer een lief kaartje deze week voor Dutch Card Lovers!
Zelf zou ik voor de achtergrond een rustiger design papier hebben gekozen.
Het jurkje en het hekje van dear Lizzy passen perfect op dit kaartje :)
xo Viv
Erg leuk gedaan Angèle, ik vind het jurkje zo schattig!
Groetjes Ellen
Wat een snoepie van een kaart, lief met de jurk en gave kleuren!
Dit is een heerlijk vrolijk kaartje!
Die chipboarddingetjes maken het geheel af. Ook die tekst past er goed bij!
Groetjes
Vera
Leuk kaartje Angèle, ben helemaal weg van dat papier!!! Waar heb je dat gekocht?
Liefs, Natalie
Mooie en aparte uitwerking van (vind ik) een moeilijke schets.
Jouw kaart is door de kleuren en vormen en het jurkje en hekje echt zoooo leuk!!
Fijne dag nog!
Groetjes, Marjan
Ik zit even na te denken over de opmerking van Vivian over de achtergrond... Denk toch niet dat ik het met haar eens ben, vind dat de effen blokken de achtergrond 'afzwakken' waardoor het precies goed is. Ben wel benieuwd hoe ie zou zijn met rustiger achtergrond..
Ik ben verliefd op dit kaartje, Angele!!
Fijn weekend!
XXXJenneke
Je kaartje mag d´r wezen!
Leuk dat hekje en jurkje :)
Wat heb jij de sketch leuk uitgewerkt! Mooie kleuren en zo'n lief jurkje :)
Leuk weer, met dat jurkje! Alleen de quote... hmmmm... bij mij ging alles mis vandaag dus eerder nachtmerrie-achtig... ik hoop op een daydreaming-day morgen...
Nog even als reactie op jouw berichtje, het is wel héél toevallig maar het recept van de kersen mon chou taart uit de allerhande ligt hier voor mijn neus, het stond hier op de nominatie om gemaakt te worden. Nu jij 'm aanbeveelt ga ik 'm zéker maken :) Naar de worteltjes/banaan ga ik nog even zoeken! Dank voor je tips! Volgens mij hebben we naast het scrappen nog wel iets gemeen ;)
Just as cute as cute can be!! LOVE it!
Wat leuk dat je een bananenbrood poging hebt gewaagd! Ik ga dit weekend aan de slag, dank voor je citroen tip :)
Hallo Angèle, wat grappig, ik heb ook een kaartje voor deze schets gemaakt. Die van jou is ook super leuk zeg. Ben meteen volger van je geworden. Ik heb er een geboortekaartje van gemaakt. Kijk maar op mijn blog.
Groetjes, Frea
Hihihi, ik zal wel een domme kip zijn maar kan jouw 'volgknop' niet vinden.
Groetjes, Frea
Een reactie posten