zaterdag 16 oktober 2010

DCL #66

Deze week is de schets van Miriam. De uitwerkingen van het team zijn heel divers en hier te bekijken.
Er is weer een leuke prijs te winnen en deze wordt gesponsord door Miekelotte. 


Fijn weekend, Angèle

15 opmerkingen:

Viv zei

Weer een lief kaartje deze week voor Dutch Card Lovers!
Zelf zou ik voor de achtergrond een rustiger design papier hebben gekozen.
Het jurkje en het hekje van dear Lizzy passen perfect op dit kaartje :)

xo Viv

Ellen zei

Erg leuk gedaan Angèle, ik vind het jurkje zo schattig!

Groetjes Ellen

Dora zei

Wat een snoepie van een kaart, lief met de jurk en gave kleuren!

Vera zei

Dit is een heerlijk vrolijk kaartje!
Die chipboarddingetjes maken het geheel af. Ook die tekst past er goed bij!

Groetjes

Vera

Natalie zei

Leuk kaartje Angèle, ben helemaal weg van dat papier!!! Waar heb je dat gekocht?

Liefs, Natalie

Marjan zei

Mooie en aparte uitwerking van (vind ik) een moeilijke schets.
Jouw kaart is door de kleuren en vormen en het jurkje en hekje echt zoooo leuk!!

Fijne dag nog!

Groetjes, Marjan

Jenneke zei

Ik zit even na te denken over de opmerking van Vivian over de achtergrond... Denk toch niet dat ik het met haar eens ben, vind dat de effen blokken de achtergrond 'afzwakken' waardoor het precies goed is. Ben wel benieuwd hoe ie zou zijn met rustiger achtergrond..
Ik ben verliefd op dit kaartje, Angele!!

Fijn weekend!

XXXJenneke

Petra Coolen zei

Je kaartje mag d´r wezen!
Leuk dat hekje en jurkje :)

Inge zei

Wat heb jij de sketch leuk uitgewerkt! Mooie kleuren en zo'n lief jurkje :)

Anoniem zei

Leuk weer, met dat jurkje! Alleen de quote... hmmmm... bij mij ging alles mis vandaag dus eerder nachtmerrie-achtig... ik hoop op een daydreaming-day morgen...

Inge zei

Nog even als reactie op jouw berichtje, het is wel héél toevallig maar het recept van de kersen mon chou taart uit de allerhande ligt hier voor mijn neus, het stond hier op de nominatie om gemaakt te worden. Nu jij 'm aanbeveelt ga ik 'm zéker maken :) Naar de worteltjes/banaan ga ik nog even zoeken! Dank voor je tips! Volgens mij hebben we naast het scrappen nog wel iets gemeen ;)

cnelson zei

Just as cute as cute can be!! LOVE it!

Inge zei

Wat leuk dat je een bananenbrood poging hebt gewaagd! Ik ga dit weekend aan de slag, dank voor je citroen tip :)

Unknown zei

Hallo Angèle, wat grappig, ik heb ook een kaartje voor deze schets gemaakt. Die van jou is ook super leuk zeg. Ben meteen volger van je geworden. Ik heb er een geboortekaartje van gemaakt. Kijk maar op mijn blog.
Groetjes, Frea

Unknown zei

Hihihi, ik zal wel een domme kip zijn maar kan jouw 'volgknop' niet vinden.
Groetjes, Frea