Doe je mee dan maak je kans op een leuke prijs gesponsord door Dolls and Decorations en ik kan je verklappen dat dit swirls en bloemen zijn.
.
Dit is mijn kaartje geworden. De afbeelding is een digi getekend door Eline Pellinkhof.
Fijn, creatief weekend, Angèle


13 opmerkingen:
Zo schattig en leuk, deze mooie kaart van jou!
Je hebt weer een mooi paperpiecing kikkertje ervan gemaakt, zie ik.
Kan heel goed met deze stempel.
Fijn weekend,groetjes, Marjan
Wederom zo´n leuke digi!
Grappig dat "letterpapier".
Prachtige kaart wederom Angele.
Wat een lief en vrolijk kaartje! Leuk ook hoe je de foto hebt genomen (op een boek?!) !
Heel fijn weekend!
leuk kaartje! en idd, gaaf hoe je de foto zelf genomen hebt, heel origineel!
ow wat gaaf met die afbeelding...echt helemaal leuk!
En opnieuw erg leuk, die kikker met dat bloemetje in z'n bek!!! Mooie interpretatie van de schets ook Angele!
wat een vrolijk kaartje!
daar wordt ik wel blij van :)
leuk papier en schattig kikkertje.
leuke sketch ook, wie weet probeer ik het ook weer es...
ben je al jarig geweest??? :)
groetjes
vera
How cute is this?!! LOOOOOOOVE that little froggie!!!
Wat is dit een heerlijk vrolijk kaartje! Ik krijg er gewoon goede zin van :)
De afbeelding van de kikker is zo ongelooflijk leuk, het hele kaartje is gewoon leuk.
Liefs Viv
Ben het met Viv eens: wat een ontzettend leuk kaartje is dit geworden!
Ziet er weer super uit, Angele! Lief kikkertje!
XXXJenneke
Over jouw vraag: ik heb gestempeld met Distress Ink in de (prachtige) kleur Pumice Stone. Het is 1 van mijn favoriete kleuren en past heel goed bij de spullen van Elines huis. Ben heel benieuwd naar wat je met al het moois op je tafel gaat maken :) Is je bananenbrood alweer op ;) (Ik doe het maar even zo, ik heb vlgs mij geen emailadres van je)
Een reactie posten