vrijdag 29 oktober 2010

DCL #68

Zaterdag en dat betekent een nieuwe schets, ditmaal van Yvon, bij DCL.



Doe je mee dan maak je kans op een leuke prijs gesponsord door Dolls and Decorations en ik kan je verklappen dat dit swirls en bloemen zijn.
.

Dit is mijn kaartje geworden. De afbeelding is een digi getekend door Eline Pellinkhof.



Fijn, creatief weekend, Angèle

13 opmerkingen:

Marjan zei

Zo schattig en leuk, deze mooie kaart van jou!
Je hebt weer een mooi paperpiecing kikkertje ervan gemaakt, zie ik.
Kan heel goed met deze stempel.

Fijn weekend,groetjes, Marjan

Petra Coolen zei

Wederom zo´n leuke digi!
Grappig dat "letterpapier".

anja curvers zei

Prachtige kaart wederom Angele.

Inge zei

Wat een lief en vrolijk kaartje! Leuk ook hoe je de foto hebt genomen (op een boek?!) !
Heel fijn weekend!

Margot zei

leuk kaartje! en idd, gaaf hoe je de foto zelf genomen hebt, heel origineel!

Dora zei

ow wat gaaf met die afbeelding...echt helemaal leuk!

Anoniem zei

En opnieuw erg leuk, die kikker met dat bloemetje in z'n bek!!! Mooie interpretatie van de schets ook Angele!

Vera zei

wat een vrolijk kaartje!
daar wordt ik wel blij van :)
leuk papier en schattig kikkertje.
leuke sketch ook, wie weet probeer ik het ook weer es...
ben je al jarig geweest??? :)

groetjes

vera

cnelson zei

How cute is this?!! LOOOOOOOVE that little froggie!!!

Viv zei

Wat is dit een heerlijk vrolijk kaartje! Ik krijg er gewoon goede zin van :)
De afbeelding van de kikker is zo ongelooflijk leuk, het hele kaartje is gewoon leuk.

Liefs Viv

Natalie zei

Ben het met Viv eens: wat een ontzettend leuk kaartje is dit geworden!

Jenneke zei

Ziet er weer super uit, Angele! Lief kikkertje!

XXXJenneke

Inge zei

Over jouw vraag: ik heb gestempeld met Distress Ink in de (prachtige) kleur Pumice Stone. Het is 1 van mijn favoriete kleuren en past heel goed bij de spullen van Elines huis. Ben heel benieuwd naar wat je met al het moois op je tafel gaat maken :) Is je bananenbrood alweer op ;) (Ik doe het maar even zo, ik heb vlgs mij geen emailadres van je)