donderdag 7 oktober 2010

Twee kaartjes



Mijn voorraad kerst-kaartjes groeit. Deze kater-stempel stal mijn hart vanaf het eerste ogenblik.
Inkleuren van stempels is niet helemaal mijn ding, dus 'kleed' ik een afdruk aan door meerdere te maken uit verschillend papier, uit te knippen en dan samen te voegen.

Zo ook met het baby-kaartje. Afbeelding is een digi-plaatje (Eline Pellinkhof, Squigglefly), dat ik verschillende keren op dessin-papier door de printer heb gehaald.
Met eenvoudige plaatjes als deze twee is het natuurlijk goed te doen om deze techniek toe te passen.
Op het ticket komt straks de naam te staan en de datum wordt dan aangevinkt, want de baby waarvoor dit kaartje gemaakt is moet nog geboren worden.

Fijne dag, Angèle

12 opmerkingen:

Tinie zei

Hoi Angele
Jaren geleden kwam er een boekje uit: POP-UP tekstkaarten van Leane de Graaf. Je kon toen in de winkel voorgestanste kaarten kopen met allerlei teksten. Ik wilde een geboortekaartje maken voor mn collega met de naam van de baby. Ben gaan zitten puzzelen achter de computer en heb met de naam van de baby zo'n kaartje gemaakt. Ik wil je de werkwijze wel even mailen hoor, het is niet moeilijk.
groetjes Tinie

Petra Coolen zei

Wat toch weer ontzettend leuk!
Die 2 knoopjes vind ik zo origineel.
Mooi hoe je de kaartjes hebt gefotografeerd op het papier/stickers!

cnelson zei

Ohhhhh myyyyy...how cute are these?!!! LOOOOOOOVE them sososoooo
much!

Marjan zei

Allebei snoesjes, voora; die bovenste vind ik erg gaaf!
Slimme techniek, stempels inkleuren ligt niet iedereen en zo is het ook heel leuk!

Je kerstkaartje is trouwens ook een beauty!

Groetjes, Marjan

Dora zei

Wat een enorm lieve kaartjes, echt super!

Anoniem zei

Wat een gave kaartjes Angele !!!! Vooral de eerste vind ik super !!
Groetjes Berdien

Vera zei

Ooooooooooooooooh ik ben fan van de bovenste!! Wow die is echt zo schetig, je hebt dat nieuwe papier van eline nog niet nodig joh :P
hihi (het was overigens niet de bedoeling je jaloers te maken hoor ;))
Maare, dat labeltje is ook leuk en die maanden in het klein erbij, helemaal super!
En die kerstkaart is ook leuk, als dat geen vrolijke kerst wordt weet ik het ook niet meer.

Groetjes

vera

Anoniem zei

Ik zou toch bijna (BIJNA...!!) wensen dat ik nog een baby kreeg... en dan zo'n geweldig kaartje van jou op de mat! Prachtig Angele!!!!

Ellen zei

Wat een gave kaarten Angèle!
Helemaal super! De babykaart heeft toch wel mijn hart gestolen.....

Groetjes Ellen

anja curvers zei

Wow Angele wat een schatjes weer ik ben ook niet van het inkleuren dus doe ik het ook meestal op jouw manier maar deze zijn wel heel erg mooi geworden. Vind ze allebei schattig en wat heb je dat geboortekaartje leuk op de foto gezet zo op die thickers gaaf hoor.

Viv zei

Wat een te gekke kaartjes, mam!! Ik vind ze echt enig :)
Vooral het kaartje voor Kim is echt zo lief, dat gaat ze echt super vinden.
Aan de reactie van de anderen kun je wel zien dat het toppertjes zijn.

X Viv

Kim Nix zei

Hoi Angele,
Nog super bedankt voor de mooie kaart voor Amber, echt heel lief!
En zooooo mooi gemaakt!
Groetjes, Kim en een kusje van Amber x