Mijn voorraad kerst-kaartjes groeit. Deze kater-stempel stal mijn hart vanaf het eerste ogenblik.
Inkleuren van stempels is niet helemaal mijn ding, dus 'kleed' ik een afdruk aan door meerdere te maken uit verschillend papier, uit te knippen en dan samen te voegen.
Zo ook met het baby-kaartje. Afbeelding is een digi-plaatje (Eline Pellinkhof, Squigglefly), dat ik verschillende keren op dessin-papier door de printer heb gehaald.
Met eenvoudige plaatjes als deze twee is het natuurlijk goed te doen om deze techniek toe te passen.
Op het ticket komt straks de naam te staan en de datum wordt dan aangevinkt, want de baby waarvoor dit kaartje gemaakt is moet nog geboren worden.
Fijne dag, Angèle
12 opmerkingen:
Hoi Angele
Jaren geleden kwam er een boekje uit: POP-UP tekstkaarten van Leane de Graaf. Je kon toen in de winkel voorgestanste kaarten kopen met allerlei teksten. Ik wilde een geboortekaartje maken voor mn collega met de naam van de baby. Ben gaan zitten puzzelen achter de computer en heb met de naam van de baby zo'n kaartje gemaakt. Ik wil je de werkwijze wel even mailen hoor, het is niet moeilijk.
groetjes Tinie
Wat toch weer ontzettend leuk!
Die 2 knoopjes vind ik zo origineel.
Mooi hoe je de kaartjes hebt gefotografeerd op het papier/stickers!
Ohhhhh myyyyy...how cute are these?!!! LOOOOOOOVE them sososoooo
much!
Allebei snoesjes, voora; die bovenste vind ik erg gaaf!
Slimme techniek, stempels inkleuren ligt niet iedereen en zo is het ook heel leuk!
Je kerstkaartje is trouwens ook een beauty!
Groetjes, Marjan
Wat een enorm lieve kaartjes, echt super!
Wat een gave kaartjes Angele !!!! Vooral de eerste vind ik super !!
Groetjes Berdien
Ooooooooooooooooh ik ben fan van de bovenste!! Wow die is echt zo schetig, je hebt dat nieuwe papier van eline nog niet nodig joh :P
hihi (het was overigens niet de bedoeling je jaloers te maken hoor ;))
Maare, dat labeltje is ook leuk en die maanden in het klein erbij, helemaal super!
En die kerstkaart is ook leuk, als dat geen vrolijke kerst wordt weet ik het ook niet meer.
Groetjes
vera
Ik zou toch bijna (BIJNA...!!) wensen dat ik nog een baby kreeg... en dan zo'n geweldig kaartje van jou op de mat! Prachtig Angele!!!!
Wat een gave kaarten Angèle!
Helemaal super! De babykaart heeft toch wel mijn hart gestolen.....
Groetjes Ellen
Wow Angele wat een schatjes weer ik ben ook niet van het inkleuren dus doe ik het ook meestal op jouw manier maar deze zijn wel heel erg mooi geworden. Vind ze allebei schattig en wat heb je dat geboortekaartje leuk op de foto gezet zo op die thickers gaaf hoor.
Wat een te gekke kaartjes, mam!! Ik vind ze echt enig :)
Vooral het kaartje voor Kim is echt zo lief, dat gaat ze echt super vinden.
Aan de reactie van de anderen kun je wel zien dat het toppertjes zijn.
X Viv
Hoi Angele,
Nog super bedankt voor de mooie kaart voor Amber, echt heel lief!
En zooooo mooi gemaakt!
Groetjes, Kim en een kusje van Amber x
Een reactie posten