
Alweer een nieuwe schets bij DCL. Ditmaal van Anja. Een prettige schets om mee te werken en daarom gebruikte ik 'm voor drie kaartjes. De kater weer en een geboorte-kaartje waar ikzelf niet blij van word. Maar dat hebben we waarschijnlijk allemaal wel eens ;)
Fijne zonnige dagen! En bedankt voor jullie leuke reactie's op mijn baby-kaartjes. Ik hoop er snel eentje te kunnen verzenden.
Groetjes, Angèle
10 opmerkingen:
Ik vind alledrie je kaarten weer super! Ook de laatste, waarvan je zelf niet zo blij word. Ik wel!
Fijn weekend, Angèle en groetjes,
Marjan
SERIOUSLY CUTE cards!!! loooooooove them sososoooo much!
Ik vind dat geboortekaartje juist wel leuk !!!!
Groetjes Berdien
Ik vind ze allemaal leuk, maar dat hebben we allemaal wel eens dat we denken nou deze vind ik minder, nou ik vind ze allemaal erg leuk!
Ik ben ontzettend gek op het maken van collages maar om kleine collages te maken m.b.v. stempels.... dáár was ik nog niet opgekomen!!
Ik vind het een SUPER idee wat ik zeer zeker zal onthouden!!
Jij zit wel in de "flow" deze week hè?!! Wauw, alweer drie kaarten! De poezenkaarten zijn schattig (da's toch die je-weet-wel-kater van Jan, Jans...???) Ik vind je vorige baby kaarten ook een stuk mooier, maar zoals je al zegt, het kan niet altijd even wauw zijn...
Wat een lieve kaartjes weer, en dan ook nog 3 stuks!
Zelf vind ik het laatste kaartje ook niet helemaal jouw stijl (alsof het kaartje nog niet af is).
De katertjes zijn in ieder geval weer heel schattig en mooi!
X Viv
wat een gezellige kaartjes weer :)
groetjes
vera
Mooie kaartjes weer Angèle!!!
Alweer zo'n leuke sketch...en dat vond jij blijkbaar ook want je hebt er 3 totaal andere, leuke kaarten mee gemaakt!
Een reactie posten