Ditmaal een schets van Ellen. DZDoodles is de sponsor van de prijs die er deze keer te winnen is. Twee digi-afbeeldingen. Kijk maar eens op het blog van DCL. Daar kun je ook de andere uitwerkingen zien met de schets van Ellen. Misschien heb je zin om eens te komen meedoen?
Dit is mijn uitwerking. De schattige baby (digi, Lori Boyd) kun je hier vinden.
Ik ben helemaal weg van haar tekeningen en de komende weken zul je er vast meer van zien. Het is allemaal een kwestie van smaak; de een houdt van Magnolia en een ander...noem maar op. Waar hou jij van?
Ook de tekeningen van Eline Pellinkhof vind ik geweldig mooi. En behalve dat de hele 'Eline's Huis'-lijn.
Nog heel even moet ik geduld hebben (psst, ik krijg de lijn cadeau van mijn dochters voor mijn verjaardag volgende week ;) )
Het frame om de baby is een leuke digi van Marjan. Ze heeft een winkeltje waar ze mooie digi's verkoopt die ze zelf maakt. Deze komt uit haar laatste serie baby-stempels. Ga er eens kijken ze heeft ook een mooie lijn met digi Kerst-stempels.
Leuk dat je kwam kijken en een heel fijn weekend, Angèle

14 opmerkingen:
Oooooooooooooooooooooooooooooooh wat een snoepie!!! ik vind deze kaart echt geweldig!! Leuk gemaakt hoor :)
En oeh, het is al bijna je verjaardag, dus hoef je niet meer zo lang te wachten op het eline papier, dan zien we vast binnenkort nog meer mooie creaties voorbij komen.
groetjes en een heel fijn weekend!
vera
Ik zit hier te genieten!!!
Wat een gave kaart, Angèle en zo leuk zoals je mijn digi hebt verwerkt! Petje af hoor!!
Ik ga eens kijken naar die link, vind dit inderdaad ook erg schattig.Leuk hoor, dat je bijna je Elinepapier kunt gaan gebruiken, dat is ook zo leuk, net als haar babyplaatjes.
Fijn weekend!!
Marjan
Super zo´n rond kaartje!
En wat een leuk frame.
Tja die digi stamps.... vind ze erg leuk maar zo bewerkelijk.
Niets voor zo´n "luie" scrapper als ik ;)
By the way: de transparante enveloppen/zakjes zijn te koop bij
www.harlekino-webshop.nl
Perfectly delightful!! I could not LOVE this more!
Erg gaaf, lief en vrolijk kaartje !!!!
Groetjes Berdien
Ow wat een mooitje zeg, leuke kleuren!
Zoooo cute!! En weer met zoveel precisie gemaakt!!! Prachtig!!!!
Och dit is een schatje! Kan me voorstellen dan hier veel werk in heeft gezeten!
Werkelijk prachtig gemaakt, moeders.
Nog maar een paar daagjes wachten en je kunt met Eline`s spulletjes aan de slag :)
xo Viv
O o wat is ie weer leuk! Super leuke digi's heb je gebruikt. Ik werk daar zelf helemaal (nog) niet mee trouwens, ik vind het ouderwetse stempelen nog te leuk denk ik :) By the way, de monchou taart met banaan uit de AH is van het weekend gemaakt en positief beoordeeld door onszelf en aangewaaide familie. De aangewaaide familie noemde het zelfs de lekkerste monchoutaart ooit te noemen! Nu wil ik de worteltjes/banaan ook nog proberen. En ik hou me aanbevolen voor meer culinaire tips hoor, leuk!
Wat een schatje weer, Angele!
En ja, dat Eline's Huis papier is echt super, echt iets voor jou! Verheug me op alles wat je er mee gaat maken!!
XXXJenneke
Oooo, wat schattig!!! Ben er echt helemaal weg van! Ben meteen even bij Lori gaan kijken, en wat een schattige afbeeldingen! Alvast veel plezier met je eline-papier,
Liefs, Natalie
Hij is zooooo schattig! Ontzettend leuke digi! Is dit toevallig een freebie of heb je hem gekocht?
Groetjes Ellen
Ohhhh she is adorable!!! Your work is awesome!!!!!
Hugs - LORi
Wat een leuke kaart is dit! Een heel leuke digi-stempel van het meisje en de tekst eromheen heb je ook heel mooi toegepast.
Een reactie posten