vrijdag 8 oktober 2010

Een jongetjes versie...


...kon natuurlijk niet uitblijven.

Geniet van deze zonnige dag, Angèle

9 opmerkingen:

Vera zei

Aggossie, deze is ook al zo schattig!
Daar wordt ik wel blij van :)

Groetjes

Vera

Inge zei

Wat heb je weer veel moois geplaatst de afgelopen week! Tja, je weet misschien wel dat ik weg ben van Elines plaatjes dus ik vind het superleuk deze bij jou nu te zien! Ze lenen zich er goed voor om 'aan te kleden' met dessinpapier, leuk zo met de knoopjes! Fijn weekend :)

Jenneke zei

Angele, dit is weer een onvoorstelbaar schattig kaartje!! Wat kun je dat toch goed!

Fijn weekend!

XXXJenneke

cnelson zei

This couldn't be more darling!! LOVE it!!! Those buttons are the perfect touch!

Anoniem zei

Jaaa... ook weer geweldig leuk! Ik heb al een jongetje (nou ja... "jongeman" onderhand) maar had bij zijn geboorte graag zo'n kaartje ontvangen! En hoezo, zonnige dag??? Het is hier maar grijzig... laten we hopen op nog een mooi weekend!!!

Dora zei

Weer zo lief en mooi, en haast een beetje vintage:)

Marjan zei

Dit is ook zo'n snoetje van een kaart, ben echt weg van die twee!!

Groetjes, Marjan

Viv zei

Ja deze is ook weer een snoesje..geweldig!
Heb je al iemand in gedachten voor dit kaartje?
Ik word er ook blij van :)

Xo Viv

Ellen zei

Ah! Net zo leuk als de roze versie!
Wat heb je dat weer mooi gedaan!

Groetjes Ellen