Wat heb je weer veel moois geplaatst de afgelopen week! Tja, je weet misschien wel dat ik weg ben van Elines plaatjes dus ik vind het superleuk deze bij jou nu te zien! Ze lenen zich er goed voor om 'aan te kleden' met dessinpapier, leuk zo met de knoopjes! Fijn weekend :)
Jaaa... ook weer geweldig leuk! Ik heb al een jongetje (nou ja... "jongeman" onderhand) maar had bij zijn geboorte graag zo'n kaartje ontvangen! En hoezo, zonnige dag??? Het is hier maar grijzig... laten we hopen op nog een mooi weekend!!!
9 opmerkingen:
Aggossie, deze is ook al zo schattig!
Daar wordt ik wel blij van :)
Groetjes
Vera
Wat heb je weer veel moois geplaatst de afgelopen week! Tja, je weet misschien wel dat ik weg ben van Elines plaatjes dus ik vind het superleuk deze bij jou nu te zien! Ze lenen zich er goed voor om 'aan te kleden' met dessinpapier, leuk zo met de knoopjes! Fijn weekend :)
Angele, dit is weer een onvoorstelbaar schattig kaartje!! Wat kun je dat toch goed!
Fijn weekend!
XXXJenneke
This couldn't be more darling!! LOVE it!!! Those buttons are the perfect touch!
Jaaa... ook weer geweldig leuk! Ik heb al een jongetje (nou ja... "jongeman" onderhand) maar had bij zijn geboorte graag zo'n kaartje ontvangen! En hoezo, zonnige dag??? Het is hier maar grijzig... laten we hopen op nog een mooi weekend!!!
Weer zo lief en mooi, en haast een beetje vintage:)
Dit is ook zo'n snoetje van een kaart, ben echt weg van die twee!!
Groetjes, Marjan
Ja deze is ook weer een snoesje..geweldig!
Heb je al iemand in gedachten voor dit kaartje?
Ik word er ook blij van :)
Xo Viv
Ah! Net zo leuk als de roze versie!
Wat heb je dat weer mooi gedaan!
Groetjes Ellen
Een reactie posten